Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2 >> 4034 besök totalt |
Nu har kungen invigt Mrcarbons CSL
Idag invigde Sveriges Konung den äldre, Mrcarbons CSL. Den yngre kröntes ju först igår ![]() Konungen körde bilen idag på Mantorp på plaskeblöt bana men han verkade trivas bra ändå. Han gillade tydligen BMWs CSL. Först piskade han runt Förenade Bils CSL för att sedan köra Richard Göranssons tävlingsbil "all by him self" han körde bra enligt Göransson. Sedan såg vår konung att det stod en annan bil parkerad som fångade hans intresse hmm det ser ut som en CSL men...Göransson frågade -skall ers majestät konungen inte ta sig en tur -jo...viss tveksamhet uppstod hos Konungen', men efter att studerat åket så hoppade han i och spann iväg som om han inte sysslat med annat än racing. Han var nöjd efter åket och poserade villigt tillsammans med Teamchefen Dick och Göransson. Sedan följde nyfikna frågor kring hur bilen var utrustad och frågor kring kolfiber. Så vem vet kanske kan man titulera sig inom en framtid som Kunglig hovleverantör ![]() Det kommer bilder inom kort, vi väntar bara på bekräftelse att få publicera dem. man vill ju inte ha Säpo hängandes i hasorna ![]() |
||||
vet ej om prinsen var där men många av näringslivets toppar var där, de provade alla möjliga åk som stod till buds. Jag tror förenade bil låg bakom det slutna sällskapet.
|
||||
Haha. Grattis. Cool bil, cool kung. Det är det nog inte många andra som fått sin bil rattade av honom.
"Älskling jag blir nog lite sen idag. Kungen skulle bara testa min bil men sen komemr jag raka vägen hem" _________________ Mvh Sven Lundin - Lancia Delta HF Integrale 16v |
||||
|
||||
Vad är det för märkvärdigt med prinsen att han skulle bli hedersmedlem på RESJA, då såg jag ju hellre att Mattias Ekström eller någon av våra andra duktiga tävlingsförare skulle vara det. ![]() _________________ Mvh Lennart Jarmyr! |
||||
![]() Inget uttalande du behöver gömma dig för! _________________ /Kristian Elisson |
||||
Instämmer helt Lennart och sedan har nog Magnus bestämt att det inte skall finnas hedersmedlemmar här. _________________ /Niße Golf 16V -88 1303S -73 Passat 280 R -18 |
||||
ja det var ju bara ett utalande - inget som jag direkt tänkte skulle ge en debatt dock. ![]() tänk om HMK hade tackat ja personligen då? .. vad hade vi då gjort ? ![]() MVH/ :......K _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||||
|
||||
OT: Självfallet givit honom ett hedermedlemsskap! Jag är av den åsikten att man ska vårda sin historia (och står för vad man säger), vilket Kungen är en ständig påminnelse om. Personligen skulle jag känna mig hedrad av att vara med i en community som har Kungen som medlem, heders- eller reguljär... Snacket från republikaner får mig att må illa! Vill vi verkligen ha ännu en politruk som Godsherren Göran eller Ringormen Bosse? > ![]() Ujuj... Nu ska jag inte skriva mer i detta ämne.... Jag blir så lätt upprörd och det har doktorn förbjudit... ![]() |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2 >> 4034 besök totalt |