Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
KÖPES
![]() |
469 besök totalt |
KÖPES: Sparco Rev eller dylik mindre skalstol
Hej! Söker en racingstol av mindre/tightare modell. T.ex.: - Sparco Rev - Sabelt GT-140 Titan M - OMP TRS-E XS Behöver inte vara i toppskick men inget stubbrejs-vrak tack :P Konstiga färger i princip inget hinder. PM:a vad ni har för kul. Gärna i Skåne eller angränsande län Mvh _________________ Filip Norén, Malmö | Mazda Miata NA | BMW 330Ci Cab E46 | Volvo V70N -06, men den pratar vi inte om... |
||
Har en Santler/Sparco corsa som ej skall användas. Utgången FIA, men hel å ren
Förutom hö axelhåls plasten som hålls ihop med tejp, men kan säkert limmas. Kan leverera denna till Malmö Arena mån-ons v2 ![]() _________________ Johan Carlsson ![]() Mercedes-Benz 190E 2.5-16 -92 VW Golf mk2 GTi 8v 1985 GrpA |
||
Re:
Ok, intressant. Heter modellen nåt exaktare? Tänkte jämföra mått med dom stolar jag provsuttit. _________________ Filip Norén, Malmö | Mazda Miata NA | BMW 330Ci Cab E46 | Volvo V70N -06, men den pratar vi inte om... |
||
Re:
Tack. Enligt dom .att jag hittar är den lite större än Sparco Rev, så jag får nog säga pass. Eller har du erfarenhet från verkligheten av båda modellerna? Mvh _________________ Filip Norén, Malmö | Mazda Miata NA | BMW 330Ci Cab E46 | Volvo V70N -06, men den pratar vi inte om... |
||
![]() |
KÖPES
![]() |
469 besök totalt |