Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2 1497 besök totalt |
Re:
Ok, såvitt jag vet så var det två bilar som hade tillräckligt med felriktad energi för att dra av en större plastbit där nere. Min och Daniels(?). Jag var precis ute och kan inte se att någon del saknas. _________________ l Namn: Ludvig Adlercreutz l Typ: Kolbaserad l Bil: The Blåbär, Peugeot 206 l |
||||
Re:
"pianoblanksvart" plast bara. Inte en Yarisdel vad jag kan lista ut. _________________ ![]() |
||||
Re:
Trackaddict med manuell stopp så får jag det till 48.9 s _________________ Tord Ringenha11 |
||||
Re:
Proffsigt ![]() Pricken över i:et med en livlig eftersnackstråd med bra foto och film. |
||||
Re:
![]()
När du kollar, kan du se om du har några fler på Skodan? Framförallt intresserad bilder på hur chassit beter sig... _________________ Johan Karlsson, Golf Gti mkII 16V, Skoda RS Kombi och Caddy "Servicebil" Proper Planning Prevents P*ss Poor Performance |
||||
Re:
Ok, tack för att du kollade! Tänkte att det var aningens torrare på banan, även om det knappast gjorde något för bilderna förstås. _________________ l Namn: Ludvig Adlercreutz l Typ: Kolbaserad l Bil: The Blåbär, Peugeot 206 l |
||||
Re:
Näää tyvärr inte, fullt upp med att lära känna bilen. Tog ju halva dagen innan jag vågade stänga av ESP:n helt ![]() Tord: Glömde tacka för vägtipset 173:an tror jag det var... blev en roligare och kurvigare hemfärd ![]() _________________ /Michael Gustafsson Datsun 240Z -72 busbil Alfa Romeo 75 -88 glassbil Toyota Celica ST -77 "...bil?" BMW I4 M50 -23, bruksbil +2x Aprilia Touno |
||||
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2 1497 besök totalt |