Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1795 besök totalt |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Är det segt eller ok att surfa på Rejsa?
Jag har sett att efter sommaren så ökade trafiken på Rejsa.nu tydligt och belastningen på grejerna också ökade markant. Så frågan är funkar det bra, uselt eller halvokej eller... Är det vissa tider det går bättre eller sämre eller något annat du märkt så skriv gärna en kommentar! ![]() _________________ ![]() |
jag har inga tider att referera till, men ibland blir det knas när man ska posta osv men det är man van vid från andra forum ...
det fungerar alldeles utmärkt för det mesta, bilder laddar lagom fort osv ... _________________ Mvh Jonas 'Folxam' Eklund - Husqvarna 701 Enduro |
Det är egentligen endast en grej jag ha rproblem med. När jag skall skicka ett PM genom att trycka på "PM"-ikonen under avataren eller svara på ett PM från någon hänger sig alltid mig browser, ibland för några sekunder och ibland tills jag tröttnar. Det funkar dock klockrent att skicka ett nytt färskt PM.
_________________ Anders Hansson |
Håller med Kristian.. verkar som alla olästa har fått fnatt (inte haft en enda oläst på 4-5dar..) nu klickade jag på ett forum så finns det massa gula trådar
![]() helskumt.. f.ö är det aldrig riktigt slött, utan flyter bra.. men såklart vill du ha BBB 100mbit så e det bara uppgradera ![]() ![]() _________________ //Björn Strömberg BMW Abuser |
_________________ Per Hansson https://stockholm.hjarnkoll.se/ambassador/per-hansson/ (har bytt ä -> e som i folkbokföring och pass) |
|
Känns som det rullar på riktigt bra!
![]() ![]() Har lite samma problem som Kristian L, vilka inlägg som är olästa och inte verkar var lite slumpmässigt under de sista veckorna... ![]() Mvh Mangan _________________ Magnus Karlsson, Scott Genius 750 The older I get, the faster I was... |
Jag upplever att det är lite segt vid "prime time", dvs ca 18 (när folk kommer från jobbet) till och med ca. 21 (när folk har surfat klart. Detta gäller vardagar såväl som helger. Dock så är rejsa.nu fortfarande långt ifrån nån sorts smärtgräns. För att göra en lång historia kort, siten funkar helt ok idag, men ökar trafiken mer så kanske nåt bör göras.
Det var mina 2 cent. mvh Martin Öling. _________________ Martin Öling |
Jag sitter på en Telia 8mbit ADSL lina och den jävlas mer än ofta och jag får aldrig r mer än 3. Fast rejsa funkar nästan jämnt! och segt tycker jag det aldrig går! Så rejsa.nu funkar klart bättre än ens bil
![]() _________________ Johan - Prospekterar Cayman |
Positiva resultat överlag alltså
![]() ![]() Jag var uppe extra sent inatt ![]() ![]() _________________ ![]() |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1795 besök totalt |