Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
934 besök totalt |
Jahapp, då blir det inte kört på Knutstorp i helgen då..
Nu har någon knarkarskalle gjort inbrott i min 944 och haft sönder rutan i passagerardörren samt snott stereon. Samtidigt så är toppackningen på väg att ge upp i 951 Cupen och jag hade inte tänkt köra med den mer i helgen. ![]() Enda chansen för mig att rädda bankörningen i helgen är att få tag i en ruta, någon som har en sådan över i södra Sverige så kommer jag och hämtar! _________________ Anders Hansson |
||||
Jag snackade med en kille på CarGlass här i Malmö och en ny ruta kostar 1238:- kronor vilket inte riktigt passar in i min budget nu. Sedan skulle de ha en tusing för att skruva i den. Kanske skulle jag ta och starta eget som bilglasmontör.. Verkar vara ganska bra marginaler. Ringde till en skrot och de ville ha femhundra spänn för en 18 år gammal ruta, löjligt. _________________ Anders Hansson |
||||
Re: Jahapp, då blir det inte kört på Knutstorp i helgen då..
Passar en 968:a ruta?? Gör det så är det bara att komma förbi och låna ![]() Jag hinner inte få min låda så jag kan heller inte köra ![]() /Björn _________________ /Björn Olander fd Nilsson Tel: 0704-847656 Porsche 944 TURBO |
||||
Re: Jahapp, då blir det inte kört på Knutstorp i helgen då..
Har du rutan löst eller sitter den i dörren? Jag vill helst undvika att skruva för mycket och skulle egentligen kunna ta Cup-bilens ruta om jag inte får tag på en annan. ![]() _________________ Anders Hansson |
||||
Utmärkt tillfälle att passa på och byta till plastrutor! ![]() |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
934 besök totalt |