Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1098 besök totalt |
Stort tack!
Det var stenhård kamp från start till mål i båda racen. Tyvärr kunde jag inte köra sista racet som gick på söndagen pga drivaxelproblem. ![]() ![]() ![]() ![]() Nu är racesäsongen slut och det är lååångt kvar till våren... ![]() Ulli ![]() _________________ Ulrika Söderpalm Löhr |
|
Kul! Du får mig att vilja börja med detta också! Ännu så länge är jag bara sambo till en som håller på! Men jag är antagligen en
![]() Hörde att du skulle sälja din bil? Stämmer det? ![]() _________________ / Jenny Stjernlöf |
Tack for alla gratulationer
![]() Sælja bilen...? Mja, beror ju på om jag får något bra anbud... Ær inte helt sæker på vilken form av racing det blir till næsta år - fortsætta PCS Racing - serien med samma bil och sikta på forstaplacering i klass 3, eller kanske utmana grabbarna i klass 2 med en vassare bil eller kora långlopp med Bernard (min man) i GT3 RSn, eller.... ![]() Starleaf, vad kor din gubbe? Ær det Porsche kan du hænga på banmotena klubben anordnar, utmærkt forarutbildning ![]() ![]() (Ær i Norge, dærav alla konstiga vokaler... ![]() _________________ Ulrika Söderpalm Löhr |
PCS i Götet brukar anordna en gocart-cup varje vinter. Bra vinterträning plus att du lär känna en massa trevliga likasinnade. Peo och Elin heter regionombuden - himla trevliga typer - och deras nummer å så finns i "Forum" som kommer ut till alla PCS'are regelbundet.
Häng på Jenny, vore kul att se dig på banmötena nästa sommar! ![]() /Ulli _________________ Ulrika Söderpalm Löhr |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1098 besök totalt |