Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 11094 besök totalt |
Nu har jag sett den i verkligeheten!!
![]() Jag missade tävlingen på Knutstorp så det blev första gången för mig på Anderstorp. :woot: ![]() En av de absolut mest tilltalande bilarna i hela startfältet! ![]() ![]() Skön stämning och inte en dyster min så långt ögat når! ![]() ![]() ![]() Det går inte att gå förbi er i teamet utan att lämna er med ett stort ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ /Anton Lillsund |
||||
På lördag morgon. Helena skulle ha tvättat bilen...
![]() Nya fälgar. Blev lite tajt mot bromsoken. Utrymmet i fälgen är iafl maximerat. Större ok och skivor är nog inte möjligt... ![]() Kontoret: ![]() Mitt försök till Kinnekulle Foto typ av bild ![]() ![]() Efter 2h45min på 3-timmars trodde vi att det var soppatorsk och tog de här bilderna istället: ![]() ![]() Undertecknad tog bilden så jag slapp vara med. ![]() _________________ mvh Micha3l Bl1x Porsche 911 |
||||
observera fjärrkontrollen till bilstereon (som sitter dold under instrumentbrädan för vi vill inte visa för andra tävlande att vi lagt flera kilon på stereo-utrustning eftersom det kan tolkas som ett reglementsbrott och så får vi en massa protester...):
![]() Vi monterade in den p.g.a. Oändligt tjat av Helena som gillar att lyssna på Alcazar medans hon kör. Kan tydligen inte ratta utan musiken i öronen... ![]() _________________ mvh Micha3l Bl1x Porsche 911 |
||||
Vi stod bara några meter från varandra.......ändå han vi inte hälsa.
![]() Jag var och tittade lite på bilen....men då var ni inte där. Nästa gång jag var där....var bara Stefan där. _________________ Håkan Carlsson 070-57 323 57 Bil: BMW e36R TimeAttack https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462 |
||||
Jag kom ju fram och hälsade på dig! Fast du kopplade nog inte mig till vem jag är (eller nåt sånt). ![]() _________________ mvh Micha3l Bl1x Porsche 911 |
||||
Jo...det gjorde jag faktiskt. Och det var just det jag försökte förklara i någon tråd före racet. Jag kan göra så ibland....fast jag försöker låta bli. Jag var ganska stirrig och trött......så jag vet nu efteråt att jag betedde mej lite besynnerligt. Ledsen för det......vi gör ett nytt försök nästa gång. Kinnekullefoto var också framme och försökte prata med mej.....och blev behandlad på samma sätt.... ![]() _________________ Håkan Carlsson 070-57 323 57 Bil: BMW e36R TimeAttack https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462 |
||||
du kommer aldrig få så mkt racing/kr som det erbjudandet ![]() ![]() _________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
||||
Du har snart PM. ![]() _________________ mvh Micha3l Bl1x Porsche 911 |
||||
Inga problem. Det är inte alltid så bra tillfälle att hälsa och snacka skit när man meckar hårt och tiden är knapp tills bilen ska funka igen. _________________ mvh Micha3l Bl1x Porsche 911 |
||||
Jag kör Mozilla Firefox som browaer och i den verkar texten vara i samma färg som bakgrunden (svart).. Om man bara markerar texten så kan den läsas - ungefär som hemlig skrift med citronsaft som man fick stryka med strykjärn när man var liten. ![]() _________________ Anders Hansson |
||||
Felet är ju bara det att jag inte skulle uttrycka mig så. Jag är nämligen lite trött på att den spelas så ofta på radion ![]() _________________ Helena Lindin ![]() |
||||
Ring innan du tänker hälsa på i garaget nästa gång så vi hinner låsa... ![]() Man kanske skulle ta en tur till Mantorp och hälsa på, är man välkommen i boxen om man lovar att filma lite? ![]() _________________ /Mats Strandberg onemanracing.com BMW 330i -05 |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 11094 besök totalt |