| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Våra race- och banåkarbilar
Ferrari F40LM
|
<< 1, 2, 3 ... , 11, 12, 13 >> 15 besök senaste veckan (77446 totalt) |
|
Tack!!!
Det var väldigt snällt av er. Tyvärr går det rätt segt o bygga bil just nu. Men till hösten ska jag sätta fart. Mvh! _________________ Bygger: Ferrari F40 LM Pausad: Lotus ExigeM42R Byggde: VW polo WRC replica -10 Eric Johansson Eskilstuna |
|
Bilen halvvägs nere på hjul.
Det blev 265-35-19 fram på 9.5" fälg till o börja med. Väntar bara på bakhjulen som breddas så ska den vara nere på hjul.
_________________ Bygger: Ferrari F40 LM Pausad: Lotus ExigeM42R Byggde: VW polo WRC replica -10 Eric Johansson Eskilstuna |
|
_________________ I garaget: Kadett C -76 V8. Livstids projektet. Audi V8 -91 med RS4 drivlina. https://www.instagram.com/retro_motorsports_garage/ Regards, Johan Eriksson. |
|
Du har väl inte missat Three men, Four wheels på Discovery i kväll. F40 special!
Fantastiskt bygge, förövrigt! /Claes
_________________ Claes Tykosson Porsche 944 trackdayracer Porsche RSK replica Subaru Impreza STI Type-R VW Transporter 1966 BMW 318i cabriolet mm. |
|
Tjabba.
Plasmapolarn på instagram, Andreas var snäll o gjorde skitfint jobb och bredda mina fälgar. Tyvärr har jag inga spacers hemma än. Men det kommer. Blir spacers till o börja med o sen blir det custom fälgar när jag provat bilen. Ser coolt ut ändå.
_________________ Bygger: Ferrari F40 LM Pausad: Lotus ExigeM42R Byggde: VW polo WRC replica -10 Eric Johansson Eskilstuna |
|
Fan om jag haft lite mer kapital... Då hade jag varit genuint intresserad! Men magkänslan säger att detta bygge har en prislapp på sex siffrigt belopp och dom resurserna har jag inte just nu :/
_________________ I garaget: Kadett C -76 V8. Livstids projektet. Audi V8 -91 med RS4 drivlina. https://www.instagram.com/retro_motorsports_garage/ Regards, Johan Eriksson. |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
Ferrari F40LM
|
<< 1, 2, 3 ... , 11, 12, 13 >> 15 besök senaste veckan (77446 totalt) |