| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Bilder o videos
Project Binky - Austin Mini GT-Four
|
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 >> 16 besök idag (69641 totalt) |
|
Re:
verkligen inte, vilket jäkla lackjobb helt overkligt snyggt!!!
/C _________________ Carl Josefsson Porsche Cayman S 2011 Mazda MX-5 2002 - Såld https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?p=1763213#1763213 |
||||||||||
|
Re:
Endå kul att internet blivit så stort att det finns utrymme att finansiera en sån där grej med patreon. Rätt långt från instant gratification .
Inte bara influerare och alt-right nassar. _________________ Markus Ålind |
||||||||||
|
|
||||||||||
|
Re:
oroa dig inte, med tanke på tempot dom sista åren så lär det hålla på minst ett år till
/C _________________ Carl Josefsson Porsche Cayman S 2011 Mazda MX-5 2002 - Såld https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?p=1763213#1763213 |
||||||||||
|
Re:
Det är ju inte så många brackets till som ska kapas till. Men det är ju tillfredsställande att nu se nyttjandet av allt förarbete |
||||||||||
|
Re:
Du glömmer väl inte den feta V8 bilen de visade upp för nåt/några år sen? _________________ /Mats Strandberg onemanracing.com BMW 330i -05 |
||||||||||
|
Re:
|
||||||||||
|
Re:
Escargot Peugeot 205 MG SVR ..sen var det något om en fullsize Ford de nämnde i slutet av nån video? Glöm inte att de slängde in en race-C1 som ett kort sidospår, de kommer säkerligen fortsätta med sina vilda projekt.
_________________ Stillastående: Porsche 928 "927'an" Också stillastående: JVD Shrike 62 /Johan Jaurelius |
||||||||||
|
Re:
|
||||||||||
|
Re:
Helt makalöst bygge _________________ Peter Sundström Nissan Skyline KGC10, Datsun 280Z, MGB GTS V8, Giulia QV 313 varv på Nordschleife |
||||||||||
|
Re:
"By the way, vi fick bygga om hela lufkanalsystemet, så här blev det istället"
_________________ /Mats Strandberg onemanracing.com BMW 330i -05 |
||||||||||
|
Re:
När jag såg delarna ploppa fram så tänkte jag att det måste ju bli ett separat "howie didit"-avsnitt av det där
Re:
Det finns ju ett tidigare avsnitt som visar det.
_________________ /Mats Strandberg onemanracing.com BMW 330i -05 |
||||||||||
|
Re:
Det stämmer nog ja, det är så glest mellan avsnitten nu så man hinner glömma
(Jag vet att det alltid har varit rätt långt mellan avsnitten men jag började titta sommaren 2019 så jag kunde binge:a 20+ avsnitt direkt, det var fantastiskt )
Re:
Ombygget också? För "världshistoriens mest komplicerade kartongmall" var väl för den gamla designen, eller minns jag helt fel? _________________ MVH/ Fredrik Henriksson "But this car is full of my two least favorite things: rust and electrical issues." / _\_(ツ)_/_ Dork @ GRM Forum |
||||||||||
|
|
||||||||||
![]() |
Bilder o videos
Project Binky - Austin Mini GT-Four
|
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 >> 16 besök idag (69641 totalt) |