Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Racingsimulatorer
spel?????
1132 besök totalt
dino
Trollhättan
Här sen Sep 2004

Trådstartare
spel?????

hej hallå...jag är ny här på sidan.... jag undrar över en sak..har ju inte kunnat undgå er diskussion om spel ...har jag fattat det rät så kan man ladda hem olika spel tex etcc eller gtr å lägga in det på F1's spel jag har EA sports F1 PRo??? men hur gör jag isåfall...hittar inget som jag kan gå in på..... tacksam för svar....

åså en sak till...jo jag är intresserad av plastbyggsatser åxå å jag såg även den sidan där det var lite trådar, men nu hittar jag deninte naturligtvis...

tror ni att ni kan hjälpa mig med detta....

mvh andreas rönnbäck

Örebro
Här sen Jan 2003

Hjälpmoderator

Välkommen hit Andreas!

Helt riktigt! Du köper spelet F1Challenge som är ett Formel1-spel. På det lägger man sedan så kallade mods. Det är såkalade tillägg som folk runt om i världen gjort på sin fritid. Dessa är helt gratis.

Vilka som finns och hur man gör står under de olika rubrikerna i vår Racingsimulator-del i forumet.

Tveka inte att ställa frågor i forumet. Det finns mycket kunnigt folk här!

Team Swedish Racing Mates
Citera
Schumi
Örebro
Här sen Feb 2004

Tjena dino,vi kör mycket med moddar som man laddar hem på nätet men vi kör dom i F1C spelet.F1 PRo har jag inte hört talas om så jag tror att du får införskaffa dig F1Challenge och snart så kommer GTR så då kommer det att bli mycket gasa där Hoppas du fick liiite insikt i spelen annars är det bara att fråga mera thumbs up

Schumi
Örebro
Här sen Feb 2004

Hmm...du hann före Niklas

Niklas Maravic
Örebro
Här sen Jan 2003

Hjälpmoderator

Du har börja legat av dig Schumi...börjat bli lite långsam på senare dar

Team Swedish Racing Mates
Citera
Martin Sahlström
Eslöv
Här sen Maj 2003

Ett forum för plastbyggsatser och andra modeller vore skoj!

(Men å andra sidan så passar det kanske inte riktigt in i själva banrejsingtemat...)
Citera
dino
Trollhättan
Här sen Sep 2004

Trådstartare
ja ja.....

nej det kanske inte var ett forum men det var ngra grabbar som pratade om modeller å dyl..tex bmw modeller.....mm

Stockholm
Här sen Nov 2002

Forumägare
Forumägare

Ja det finns bland annat en bunt glada BMW-M3-E30-dyrkare här som blir som tokiga när de får syn på en M3 E30 oberoende hur liten den är

Rejsa.nu är till för de som är roade av att köra på räserbana med gat- eller rejsbil (eller gokart :-) Sen finns det ju lite naturliga kringintressen som får utrymme här på forumet. Så simracingforumet här är inte för "vanliga" bilspel som du märkt utan för sådant som är såpass nära verkligheten så att man kan ha nytta av det ute på den riktiga banan.

Sen måste man ju inte kört på räserbana för att vara här förstås!!!!! Men man skall nog vara ordentligt sugen på det åtminstone

Stockholm
Här sen Okt 2003

Re: spel?????

dino skrev:

åså en sak till...jo jag är intresserad av plastbyggsatser åxå å jag såg även den sidan där det var lite trådar, men nu hittar jag deninte naturligtvis...

mvh andreas rönnbäck

Racesimcentral har ett forum med modellbyggen/RC bilar. Ingen aning om det var den du sökte, men här har du adressen: http://forum.rscnet.org/forumdisplay.php?f=173

Racingsimulatorer
spel?????
1132 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande