| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Colin mcrae rally05
|
1726 besök totalt |
|
Richard Burns är verkligen inte helt fel
CMR4 var sopor IMHo. Jag laddade ner demot på CMR5 men kom på bättre tankar o slängde den i papperskorgen Än så länge har ingen med "rätt inställning" sagt något positivt efter att ha testat CMR5 men vem vet?
_________________ Magnus Thomé
|
|
Jag tror det finns Multiplayer i RBR, över internet alltså, kolla på http://www.bhmotorsports.com
|
|
Colin 05
Tjäna Kavic ! Det var ett tag sedan vi rejsade nu. Jo vad det gäller colin 05 så har jag bara kört demon än så länge, och jag tycker allt att dom har fått till känslan betydligt bättre nu än den var i Colin 04 Sedan är det ju så att man stänger av spökbilarna när man lanar, o då kör man ju ensam på SS sträckorna Spelar ju ingen roll då att man startar samtidigt eller hur. Vi körde ett VM i Colin 04 på nätet i våras o det fungerade mycket bra, även om man saknade lite av vägskänslan i Colin 04. Ja tror säkert att det blir rejs i Colin 05 vad det lider här nere i Skara trakten när grabbarna har provat på Colin 05. Jag hoppades också mycket på RBR innan det kom o vad jag har läst här i forumet så är det nog bra men jag vill också gärna köra lan om man skall hålla på med det här. Vi hörs
_________________ Stig Fasth Stig RC Skara |
|
Klagas mycket på CMR spelen och visst RBR slår det med hästlängder i hur verklighetstroget det är
dock passar cmr min körstil perfekt och det är kul att kunna komma utanför spåret utan att behöva starta om hela skiten. Jag gillar köra fullt ös och då passar ett "arkad"spel bättre än en simulator båda har sina fördelar. CMR 3 och Lancia 037 är så kul man kan ha utan att det dricker bensin enligt mig
_________________ Daniel Steiner |
![]() |
Racingsimulatorer
Colin mcrae rally05
|
1726 besök totalt |