Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
KÖPES
![]() |
528 besök totalt |
KÖPES: Fälgar/hjul 4x100 15-16
Hallå! Är på jakt efter fälgar (eller kompletta sommarhjul) till min Up. - 15-16" - 4x100, nav 57.1mm, ET runt 35-40. Ska sitta på brukis så snäppet bättre än raceskick är önskvärt, men någon skavank gör inget. Har sneglat åt OZ och Sparco-fälgar, men så länge de har skaplig vikt och ser drägliga ut är jag öppen för förslag! Fördelaktigt om hjulen finns i Storstockholm, men det mesta går nog att lösa transportmässigt. _________________ Fredrik Olsson |
||
hmm... dessa pm.?
har i a f två uppsättningar enligt foton. 3000:- för Team Dynamics Pro race 1.2 nästan oanvända, (6,2 kg) (navkåpor finns men satt inte på) 1000:- för BSW fälgarna, lite tyngre och finns lite märken men ser helt OK ut. Om intresserad hittar du lätt mob nr på nätet mvh Kari ![]() ![]() _________________ Kari Hautakangas |
||
Re:
Blir för låg ET för mig tyvärr, men tack ändå! Absolut något som Team Dynamics-fälgarna jag är ute efter. _________________ Fredrik Olsson |
||
Tjena, Har en omgång Cromodora 15x7" ET35 som säljes utan däck (för dom är utslitna...). Funkar som synes utmärkt på bana. Runda och hela. Dippade mattsvarta tror jag, oklar färg/skick under. Kanske inte riktigt den finish du tänker dig?
Finns i Malmö för 1100:- eller rimligt bud ![]() _________________ Filip Norén, Malmö | Mazda Miata NA | BMW 330Ci Cab E46 | Volvo V70N -06, men den pratar vi inte om... |
||
Re:
Är nog inte riktigt vad jag är ute efter, men tack ändå! _________________ Fredrik Olsson |
||
_________________ Jocke Frid Porsche 996 Cab -99 Peugeot 205 Gti -88 Austin Mini 1000 -72 Caterham 7 -86 Austin Cooper S 1964 FIA Historic |
||
Re: Fälgar
Snubblade precis över din annons, konstigt nog. Men jag är ute efter 4st, tack ändå! _________________ Fredrik Olsson |
||
![]() |
KÖPES
![]() |
528 besök totalt |