Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1667 besök totalt |
Idag var ju inte frågan dagislätt iaf. Ingen här skulle iofs missa den (kan man hoppas).
![]() |
||||
Lite mer "vanliga" reportage än rejsiga idag men helt okej ändå
![]() Känns som att för varje banguide här på rejsa borde jag fixa en in-car film med ett varv.... Mycket bra komplement. Fast helst skulle man ju ha stora synliga koner utplacerade längs banan i filmen på de punkter man nämner i spårvalstipsen så man kan relatera mellan filmen o skissen o texten.... Hmm.... _________________ ![]() |
||||
Det är nog en mycket bra ide tror jag! ![]() ![]() Tycket att in-car filmen i varje avsnitt är ett riktigt bra inslag. Man blir ju inte lite sugen på att köra bana igen när man ser det. Annars var det väl ett ok program. Inslaget när dom kör på stranden är ballt och tåls ju att se igen. _________________ ![]() Renault 5 GTE -88 |
||||
Va överaskad jag blev att Jaguar vann.... NOT ![]() De håller stilen de där herrarna ![]() ![]() _________________ ![]() |
||||
Tror det är Lördag kl 13:15. Veckans progrma var väl sådär. Ser dock fram mot nästa vecka när dom testar Wiesamn Roadster! _________________ Mvh Sven Lundin - Lancia Delta HF Integrale 16v |
||||
|
||||
Vad man inte fick se men som man får se på top gear avsnittet jag har.. är när unge herr Hammond kört fast med påssen och clarkson kommer med ställ på jaggan och begraver den unge mannen i sand ![]() ![]() _________________ /Daniel Kihlgren VW 1200 -65 Punto GT -96 |
||||
Några av scenerna i strandavsnittet var det snyggast filmade med bilar jag någonsin sett! Det var så att man nästan tappade andan, så vackert var det.
Sen kom den vanliga hårdrock/skrikande-gitarrmusiken-för-det-måste-det-vara-när-det-ska-var-häftiga-bilar in och förstörde känslan... _________________ Johan Rådlund |
||||
Jag satt mest och tänkte på att de var saltvatten som stänkte så vackert... ![]() _________________ M a t s K l i n g l ö f MGB GT 1967 |
||||
Vilket borde tala för Porschen på sikt!!! _________________ /Fredrik Stjernlöf (Svensson) |
||||
Hehehe salt & sand på dom bilarna dom fixa det på ett par timar
mot var resten i stockholm gör på en vinter.. Tänk er vilken sanering på alu bitarna i chassit. O gur mycket sten skott som matta ner dom lackerna.. //Greven _________________ mvh Leif Ankarschiöld Skyline R32 GTR GODZILA |
||||
Jag måste nästan åka och provköra ettan igen för så illa tyckte jag inte om stryningen, va försig bara ute i 10minuter och körde. Sett att du inte har mycke till övers för den ![]() |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1667 besök totalt |