Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
10872 besök totalt |
Mille Grazie!
Vill bara tacka Magnus för Forumet. ![]() Hoppas nu bara att inte folk hunnit rota sig för mycket på det där andra stället. ![]() Jag funderar bara på litegranna om namnet blivit rätt, CAR Corsa heter ju serien egentligen men å andra sidan är det ju ingen utanför kretsen som fattar vad man menar så Alfa Romeo Corse kanske är bättre? Åsikter? _________________ /Mats Strandberg onemanracing.com BMW 330i -05 |
||||
Corsa
Hej, Eftersom serien heter Club Alfa Romeo Corsa tycker jag att det ska vara namnet på forumet. För de som inte vet vad som menas så borde vi ju använda rätt namn! |
||||
Re: Corsa
![]() _________________ //Kenth Wiklund Alfa 75 3.0 Potenziata #75 A4 Avant T |
||||
Ja.. ![]() Hade du inte bott så j-a långt bort Nicklas så hade jag hjälpt dig fått iordning på bilen. Hoppas ändå att vi syns på "MANTROP" ![]() _________________ //Kenth Wiklund Alfa 75 3.0 Potenziata #75 A4 Avant T |
||||
Kunta: Du behöver väl all tid du kan få till dina egna bilar?
![]() ![]() Säl skall tydligen bort under MANTROP! så han kan inte komma. ![]() _________________ /Mats Strandberg onemanracing.com BMW 330i -05 |
||||
ooohnej.... tänker inte ens börja rada upp ursäkter eller om och men.... skickar med en bild iallfall ![]() kunta, dum-mile gifter sig då så jag kommer tyvärr inte till Mantorp, tack för erbjudandet om hjälp, I might call you during the winter... PS hur går det med mina stosar? _________________ Niclas Dahlgren Alfa Romeo Alfetta 1.8 Allegerita |
||||
Stosarna håller på att utvärderas. Körde racet på kullen med dom och det gick bra även om det var gott om rost bakom ratten vill jag lova. Problemet för tillfället är att jag saknar garage o räcerbilen står utomhus :/
Lita på att det blir några uppsättningar i eloxerad alu. Skall kontraktera 75anders för lite uträkningar så dom blir lätta o fina, vilket inte protyperna är då dom är gjorda i bonnstål. _________________ //Kenth Wiklund Alfa 75 3.0 Potenziata #75 A4 Avant T |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
10872 besök totalt |