| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Mod: V8 SuperCars till F1C
|
3837 besök totalt |
|
Så har vi åter haft det stora nöjet att se en ny mod födas!! V8 tokiga aussie killar har gjort en mod av deras super cars. Kolla här http://forum.rscnet.org/forumdisplay Vi har en mirror på vår site ... här är direkt länken http://www.teamxfr.net/V8_Supercar_C Nu du Kavic har du chans att få revaange från V8C-tiden ....
|
|
|
|
|
|
|
|
Gör om denna till sticky!!!
Nu har jag testat modden och den är skitkul!!!! Bakhjulsdrivna V8or!! Korta banor! Det här kan bli skitkul spontanrejs!!!! Det enda som de inte lyckats med riktigt är ljudet! V8 skall väl låta lite mer maffigt än så här eller? Ladda ner denna! Klart rolig!! Den här tycker jag att vi kör spontanrejs på nästa helg!!! _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
|
Laddade ner den härifrån rejsa men det står att :installationspaketet inte kunde öppnas???Uppdaterade Windows men det funkar inte iaf???
|
|
Laddade du ner modden från Cawwas sida? Jag gjorde det och det funkade perfekt. Dock tog det en jäkla tid från man tryckte på ikonen tills dess att själva installationsprogrammet började. Men det kom igång tillsist.
Schumi: Visst hade du inte Win XP? Det kanske är det som strular! Detaljer i spelet som är coola: * Hela menygrafiken är omgjord, klart snygg! * Menyn som ställer in soppa, fjädringen osv är gjord som en LED-display, också snyggt. * Banorna är riktigt härliga! Häfigt är tex på banan Hidden Valley när man åker ut från garaget till depåområdet! _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
|
Windows 98 SE...är väl det som strular då >
Snart kommer nya burken och då blir det XP men det känns segt tills dess
|
|
Har du fått hem hela filen?
Har du provat att ladda hem den på nytt? Funkar inte detta så kan jag skicka över den via ICQ om du vill (den uppackad förstås!) Modden är verkligen skitkul och vi kommer köra lite V8-race här framöver så det vore kul om du kunde få igång det... Jag tror att det bara är uppackningsprogrammet som inte funkar med Win 98SE... _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
|
|
|
|
|
|
|
Har ej sagt nåt om varken rally eller bana,tycker bara att det är skitkul och skitsvårt
Tillägger:ta detta inlägg på rätt sätt bara.Har haft lite strul på andra forum när jag svarar så här och det är absolut inte illa menat.Ingen mod man kommer att köra jämt utan som du skrev en spontanrejsa mod
|
|
|
![]() |
Racingsimulatorer
|
3837 besök totalt |