Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 6157 besök totalt |
Murklan kanske väger över 1100kg? ![]() _________________ Man kan inte ha samma bil hela livet! |
||||||
Såg alla programet??
I mina ögon blir dom bara sämre och sämre. Tex hur i hela friden kunde materialet från paris salongen sluppit genom klippningen med en sån miss som när Peter står och lutar sig mot BMW M5's nya V10 motor och klart och tydligt säger V8????? Helt sjuk miss : ( Plus att dom blivit mer och mer glada för att filma sina "fula" aniskten när dom kör bilarna....varför inte ha mer som i Top Gear där dom filmar mer på bilen med en speaker röst i bakgrunden....och sen kan dom prata lite i studio istället. Nåja.....inget svar fick man från dom på chatten heller...gillar kanske inte kritik ha ha ; ) Mvh. _________________ Ascona_A |
||||||
Ba-ba-ra-ra-cu-cu-da-da Världens genom tiderna roligaste radioreklam ![]() _________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||||||
Det enda jag inte gillade i dagens program var klippningen i provkörningen av Hansens bil. Jag fick ingen känsla för hur bilen betedde sig. Medåkning med en kameravinkel i minst en halvminut är nog vad som krävs. Fast det kanske inte passar MTV-generationen...
![]() _________________ Man kan inte ha samma bil hela livet! |
||||||
Var det inte det du testade i lördags...? ![]() _________________ Fredrik Bolander --VVR-- ![]() ![]() |
||||||
Pinsam felsägning om M5:an där... Och jag att inte reagerade efteråt. Enda försvaret är att programmet svängdes ihop dj-t fort. Men i inslaget om två veckor säger jag rätt!
Det var en intensiv chat, många på kö! och när jag ändå var igång tyckte jag det var dags att gå in här. I morgon är det inspelning av Ferrari F50 på... en racerbana i västra Sverige! _________________ Peter Sundfeldt |
||||||
...och inte ville du kännas vid det när jag var först att påpeka det... ![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||||
Har du eller nån denna reklam på datorn??? Jag har hållit på att leta den som besatt!!!! ![]() om nån har den kan ni var snäll å kontakta mig på ICQ:65345348 eller skicka den till min mail kalisto@home.se ..........vore väldigt snällt om nån skulle kunna ödsla lite tid så jag slipper ligga sömnlös om nätterna ![]() ![]() ![]() _________________ Lars Wennberg ----------------- Audi S4 -92 (bruksbil) Golf GTi 16v -87/-91 (Pågående projekt) 242DL-T -75, flippfront å allmännt råball! (Pågående projekt) |
||||||
Mer från MJ. Ni som har kritik, våga ta med den när ni kommer hit på besök. Men avstå från "filma lite mer på bilen" och liknande. Tänk igenom frågorna innan.
Jag ska berätta hur och varför en sådan felsägning kommer igenom då. Varför det inte är acceptabelt att åka med ett två-mansteam till en bilsalong och så vidare. Just detta programmet hade tyvärr ingen gatekeeper som kritiskt granskade varje ord. Anledningen till ert besök är just att ni ska få en vidare insyn om villkoren för den produktionen ni kikar på i soffan. _________________ Peter Sundfeldt |
||||||
Jag har haft den på en PC som pajade. Ska se om den finns på någon backup någonstans. För att inte bryta tråden totalt är jag nyfiken på nästa veckas program. Såg att ni skulle köra formel-båt. Kan bara säga att detta är det mest skräckinjagande jag någonsin gjort. ALDRIG varit så skraj i hela mitt liv, inte på hoj, inte i bil, det var helsjukt. 85 knop var ![]() ![]() ![]() _________________ Fredrik Bolander --VVR-- ![]() ![]() |
||||||
F50:an lånas genom von Brauns försorg.
Sörpan, jag såg nog inte ditt inlägg på chatten, Petra på Kanal 5 släppte bara igenom en M5-blooper-fråga...(inget mer salt i såren) och det var en djävla massa. Jag svarade faktiskt direkt. _________________ Peter Sundfeldt |
||||||
Jag la det som en bisats efter frågan om Radical och du svarade ungefär så här: ![]() Men jag tycker bara att det är lite kul att det blir en och annan felsägning ibland, se bara vilken diskussion det blev här... ![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||||
Jag ser fram mot ett uttömmande Rejsareportage från besöket (eftersom jag inte själv kan närvara).
![]() Tung, grävande journalistik som tar fram det allra göttaste om arbetet med allas vårt favvoprogram. Ladda kamerorna med fräscha minneskort och anteckningsblocken med intelligenta frågor. ![]() _________________ Jörgen Eriksson |
||||||
Nu hänger inte jag med ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Peter S: Du kan inte avslöja var så man kan komma och titta lite? ![]() ![]() ![]() _________________ Rachid Rachid |
||||||
Edit: Peter, du får ju trots allt låna min bil ![]() ![]() _________________ Rachid Rachid |
||||||
Intressant det där med responssystem.
Johan-B20 i EVoklubben som var med o la slalomen (och körde osså förstås!) första året Lazzat hade sin slalomcup på Bromma hade responssystem i sin EVo TME. Tänk att ha det på en gatbil liksom. Men det kanske finns olika "pådrag" när man slår på det ![]() _________________ ![]() |
||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 6157 besök totalt |