| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar | 

|  | SÄLJES  Tråden för: BORTSKÄNKES MOT AVHÄMTNING | << 1, 2, 3, 4, 5, 6 >> 74 besök senaste veckan (41352 totalt) | 
| 

BOKAD
 Stationär dator från 2012. Fullt fungerande, inga diskar ingår. Spec: ASRock P67 Pro3 REV B3 Intel Core i5 2500K 3,3GHz Noctua NH-U9B SE2 Fractal Design Define R3 USB 3.0, Svart FSP Aurum 500W 80+ Gold Samsung SH-222AB, SATA Svart OEM XFX Radeon HD6950 2048MB Dual Fan Corsair 16GB (4x4096MB) CL9 1600Mhz VENGEANCE LP SVART   Finns i Lund (Skåne). PM eller O739-64929O. BOKAD _________________   Porsche Cayman S "3400 RT" -09 Grocery Getter: Mercedes C220D T 4Matic -20 | ||
| 

2 st Cup 2, GT3 RS-size bakdäck (325/30R21)
 Michelin PS2, N-märkta i 986-dimension. (225/(40 och 265/35, 18 tum) Gamla men OK mönster. Greppa dem innan jag hinner åka till tippen. Har också 2 st Cup 2 305/35R20 som jag förmodligen aldrig kommer använda. PS2:orna hämtade Rasmus upp, övriga slängda.  [/b] _________________ Dan Mattsson 991.GT3 | ||
| 
							Re:                                                          
 Pm   _________________ Rasmus Stenbacks | ||
| 

Den här ståttliga springaren har tjänat ut sitt syfte i vårt hushåll och behöver gå vidare. Hämtas hos mig i Danderyd, lycka-till-klappar-på-axeln ingår.
 Startar inte längre men har många nya delar - förgasare, batteri etc. Oregistrerad 25-moped men den gör nog runt 50 knyck när den funkar... _________________ Dan Mattsson 991.GT3 | ||
| 
							Re:                                                          
 Du har pm _________________ Daniel Thunberg Ivner Hjälpmek Puppan Racing MINI Cooper S cab -14 VW Scirocco GTI 2,0 -83 Super Leicht(under ombyggnad någonstans i Belgien) | ||
| 
							Re:                                                          
 Du har pm _________________ Daniel Thunberg Ivner Hjälpmek Puppan Racing MINI Cooper S cab -14 VW Scirocco GTI 2,0 -83 Super Leicht(under ombyggnad någonstans i Belgien) | ||
| 
							Batteri                                                      Jag tar gärna batteriet, kör själv med panasonic maskiner, om du orkar droppa det på carglass i malmö om du är påväg ner till ringen 😍 Hälsningarna Mustafa Aljorani _________________ Mustafa aljorani W218 Cls400 W126 300se R170 230k Karlsson E36 328 individual #mint E36 coupe tracktool Mégane RS cup MÉgane Maxi kitcar | ||
| 
							Re: Batteri                                                  
 Du får det gärna, men jag har ingen möjlighet att leverera. Det är upphämtning som gäller. _________________ Mvh David Ek lu nd  BTG 7,16.9 TD   | ||
| 

Har en trasig växellåda som plockades av min gamla Audi S2 Coupe 1991 som är såld sen länge. 
 Trasig efter mitt första och enda försök till dragracingstart i ett inspirerat ögonblick.  Den gick fortfarande att växla men levde fan och hackade så fort man svängde, och en bit av vad som såg ut som en kronhjulstand trillade ut när jag drog pluggen, så antagligen har framdiffen gått sönder. Har legat sen dess, nu ska den bort. Vill någon ha den är de välkomna att hämta den i Enköping, annars går den på tippen.   _________________ David Wievegg Gul Evo VI NTA #74 | 2015-2016 Club Challenge | 2017 Pro-Am https://wievegg.com | ||
| 

BORTSKÄNKT, finns ej kvar
 Fjädrar och dämpare från främre coilovers i följande kitt, helt oanvända: https://www.streetperformance.se/en/ Passar coilovers från D2, K-sport och XYZ, möjligen även andra. Finns på Ekerö,[[/b] _________________ Mattias Björk | ||
|  | SÄLJES  Tråden för: BORTSKÄNKES MOT AVHÄMTNING | << 1, 2, 3, 4, 5, 6 >> 74 besök senaste veckan (41352 totalt) |