Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
SÄLJES
![]() |
435 besök totalt |
SÄLJES: StopTech 6-kolvs Trophy Big Brake Kit - E9X 335i
Förmodligen den bästa uppgraderingen jag gjorde på min 335a och då roade jag mig med en hel del modifikationer av olika slag under 11 år med bilen. Såklart sparade man det bästa tills sist.. Bara varit monterat på en bil och hela kittet har gått under 1000 mil gata + bana. Skivorna har ingen kantläpp och har mkt kvar att ge. Belägg monterade är slitna Pagid RS29 men helt nya Stoptech Street Performance ingår precis som i nykittet. Kittet köptes av mig från Turner Motorsport i USA. Lite av deras spec kring produkten. Position: Front Caliper: 6-Piston Trophy STR Colors: Natural Anodized Rotors: 355x32mm, slotted Inkluderar även som från Turner: stainless steel brake lines, StopTech Street Performance pads, mounting hardware Läs mer: https://www.turnermotorsport.com/p-3 Kanske bästa bromsuppgraderingen som finns till E9X?! Hämtas i Stortorp södra Stockholm. Pris: 24 000 kr ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ J o h a n M e i j e r BMW E90 M3 2010 Opel Speedster SC 2003 |
![]() |
SÄLJES
![]() |
435 besök totalt |