| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Kan hackandet bero på V8SuperCarChallenge?
|
872 besök totalt |
|
Jag undrar om detta hackandet i F1C kan bero på V8SuperCarChallenge?Det började hacka för mig i alla moddar efter installation av V8 och jag undrar om det är lika för er andra?Hur som helst så avinstallerar jag V8 nu meddetsamma... |
|
Måste nästan bero på V8...har hört flera som fått problem efter installationen av V8
|
|
Jag har haft samma funderingar,För det började hacka i samma veva som jag installerade V8, men jag har fortfarande lite hackning i spelen ,fast inte så mycket,på slutet av racet i SCC i går så hackade det rätt så mycket i bland,Jag har med avinstalerat V8
_________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
|
Jag har också haft hackande, men det startade långt innan V8 modden och det är ingen skillnad efter den installationen. Det kan ju faktiskt ha med drivruterna att göra. Alla mina installationer för moddarna ligger med en egen färsk f1c.
|
|
|
|
Nu är alla moddar som ej används avinstallerade,men jag upptäckte en annan sak när man kör offline.Jag hade dubblet av alla förare och när jag ordnade så att det blev rätt antal alltså bara en av vardera förare så funkade spelen mycket bättre.
|
|
|
|
Niklas,obefintligt hackande nu
|
![]() |
Racingsimulatorer
|
872 besök totalt |