Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
KÖPES
![]() |
17 besök senaste veckan (605 totalt) |
KÖPES: Halvbur E36 Coupe.
Halvbur i skruvat utförende eller färdig svetsad _________________ R0b1n F0rsb3rg "Full of sport mind & luxury feeling super potential in winter wheel iver" ______________________ |
||
Har en helbur från finess om det är intressant. Alltså svetsbur som måste anpassas. Finns i Hjo / Skövde
_________________ Daniel Fredin -------------- Sierra Cosworth Superstage 1.17.71 Kinnekulle 54.51 BMW E46 compact 332i Kinnekulle 1.00.5 - ska under minuten 2023 |
||
Re:
Tack men är på jakt efter en skruvbar slt en svetsad dito. _________________ R0b1n F0rsb3rg "Full of sport mind & luxury feeling super potential in winter wheel iver" ______________________ |
||
Re:
Du har pm! _________________ R0b1n F0rsb3rg "Full of sport mind & luxury feeling super potential in winter wheel iver" ______________________ |
||
Hej! Kan rekommendera Wilhelm på WSD racing så får du en ny och välbyggd bur till bra pris!
![]() https://www.wsd-racing.se/ _________________ Niclas Åberg |
||
Re:
Tack för tipset. Ska kolla det _________________ R0b1n F0rsb3rg "Full of sport mind & luxury feeling super potential in winter wheel iver" ______________________ |
||
Jag har en alu-clubsport bur som kommer från en E36 men som jag monterat i en 1M. Kan säljas ev. Kolla in min byggtråd.
En eller två extra strävor insvetsade. _________________ Christian Halldén Enthusiast Group AB BMW 1M "GTS-R" BMW M3 E90 "CRT inspirerad" |
||
Re:
Vågar inte Alu tyvärr, tack ändå! _________________ R0b1n F0rsb3rg "Full of sport mind & luxury feeling super potential in winter wheel iver" ______________________ |
||
![]() |
KÖPES
![]() |
17 besök senaste veckan (605 totalt) |