Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
KÖPES
![]() |
5 besök senaste veckan (347 totalt) |
KÖPES: släcka airbag bmw obd1
Behöver hjälp att släcka airbaglampan på en bmw e36 325 från 1993. I Stockholm _________________ R0b1n F0rsb3rg "Full of sport mind & luxury feeling super potential in winter wheel iver" ______________________ |
||
Går bra att löda in en motstånd på 2,2 Ohm om jag inte minns fel, om du bara vill släcka lampan alltså.
![]() _________________ André Westersund BMW M2 LCI -18 BMW 520DA Touring M-Sport -12 BMW Z4 M Coupe -06 BMW M3 -02 BMW Z3 Coupe -99 BMW 740i/6 -96 BMW M5 3.8 -92 BMW M535i -87 |
||
Re:
Tack Det är gjort med et 2ohm motstånd dock måste man ha verktyg för att släcka lampan tyvärr. Motstånd på ASC släcker den direkt dock #motståndsbilen /R _________________ R0b1n F0rsb3rg "Full of sport mind & luxury feeling super potential in winter wheel iver" ______________________ |
||
Jag köpte BMW-scanner på ebay och jag tror att du med en extra kabel även kan ha det på e36. Kostar ett par hundralappar och är rätt bra att ha i övrigt
_________________ Jonas Jonsson "Kör mest men inte snabbast" Kommentera gärna |
||
Re:
Funkar tyvärr bara med e36 efter 95/96. Innan så måste man ha detor med win xp samt en rs232 port. _________________ R0b1n F0rsb3rg "Full of sport mind & luxury feeling super potential in winter wheel iver" ______________________ |
||
Re:
Nä lättare för mig om du kommer till Stockholm ![]() Vad har du för utrustning? _________________ R0b1n F0rsb3rg "Full of sport mind & luxury feeling super potential in winter wheel iver" ______________________ |
||
Re:
Min bil kör ADS protokollet kräver rs232 utgång och en massa gamla grejor tyvärr _________________ R0b1n F0rsb3rg "Full of sport mind & luxury feeling super potential in winter wheel iver" ______________________ |
||
Re:
Tack men redan lagt för mycket tid och sena nätter på detta. ![]() _________________ R0b1n F0rsb3rg "Full of sport mind & luxury feeling super potential in winter wheel iver" ______________________ |
||
![]() |
KÖPES
![]() |
5 besök senaste veckan (347 totalt) |