Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
KÖPES
![]() |
413 besök totalt |
KÖPES: BMW 18"
Söker 18" fälgar till min E90 Bredd 7,5-8 tum Allt av intresse, skicka pm! _________________ R0b1n F0rsb3rg "Full of sport mind & luxury feeling super potential in winter wheel iver" ______________________ |
||||||||||||||
Re:
Tack men F20 har tjockare bultar och "högre" et. Hade varit smutt annars då du bor nästgårds ![]() _________________ R0b1n F0rsb3rg "Full of sport mind & luxury feeling super potential in winter wheel iver" ______________________ |
||||||||||||||
Re:
Jag har fler fälgar, men vet inte om jag vill sälja mina OZ 18x10 för pengar, jag hade dem på m3e46an med nya kuhmo v70 265/30-18. Men om du får tag i några lätta och startka 17x9 med lågt et skulle jag kunna bli övertalad till ett byte... _________________ Tord Ringenha11 |
||||||||||||||
Re:
Det vore najs men ska nog köra på 8" smala inte så mycket motoreffekt i 325 och roligare med en "livligare bil ![]() Tack ändå _________________ R0b1n F0rsb3rg "Full of sport mind & luxury feeling super potential in winter wheel iver" ______________________ |
||||||||||||||
Re:
8x17 har jag en bunt av, varken lätta eller snygga ![]() _________________ Tord Ringenha11 |
||||||||||||||
Re:
Spna har jag flera av också, tack ändå! ![]() _________________ R0b1n F0rsb3rg "Full of sport mind & luxury feeling super potential in winter wheel iver" ______________________ |
||||||||||||||
Re:
Jaså, några med lågt et? typ 25 eller lägre som du vill sälja? _________________ Tord Ringenha11 |
||||||||||||||
Re:
17x7 äckliga typ et 40 inget man vill ha _________________ R0b1n F0rsb3rg "Full of sport mind & luxury feeling super potential in winter wheel iver" ______________________ |
||||||||||||||
![]() |
KÖPES
![]() |
413 besök totalt |