Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3 ... , 19, 20, 21 >> 4 besök senaste veckan (42040 totalt) |
Re:
Man skall inte ha burkar med kablar i bilar när man besiktigar. Det är sen gammalt. _________________ Jens Lanvin |
||||||||
Re:
Det var ju ok när jag kopplade loss kablarna från motorn, jag till och med visade det för honom och då blev det tummen upp ![]() _________________ Tord Ringenha11 |
||||||||
Re:
Bara att bocka och buga... "lova att aldrig kopplar in den igen" ![]() _________________ Karl Sandler Att ha den snabbaste alfan är som att vara bäst i särslolan |
||||||||
Dåliga däck på fruns bil så det blev Yaris t&r Jämtland, hon uppskattar inte den vakna och rotationsvilliga hjulinställningen. Biitvis var det spårigt på e4an, och man får vara vaken när man kör...
Det blev nåt slags tveksamt rekord med: ![]() _________________ Tord Ringenha11 |
||||||||
Re:
0,68 l/mil!? Tror aldrig jag varit under 0,9 med min ![]() ![]() _________________ @ndre@s W1nr0th Yaris GR -21 |
||||||||
_________________ Cédric Nyberg Porsche 924 Turbo Toyota GT86 Formel Vee Veemax MKIVB 1970 www.instagram.com/garagecedric/ |
||||||||
de är lite fåniga kylslangarna, kan de vara typ 40 mm i diameter, men tycker det borde räcka då de går till centrum av skivan. Det är ju ordentliga luftintag i fronten så det bör vara rätt högt tryck...
_________________ Tord Ringenha11 |
||||||||
Re:
jag gillar att köra lite längre, iaf hela stinterna på trackdays så det blir gärna 20-30 minuter _________________ Tord Ringenha11 |
||||||||
Re:
Det kanske har med hastighet att göra...? ![]() _________________ Dan Mattsson 991.GT3 |
||||||||
Re:
så måste det vara! jag bromsar ner och kör mkt långsammare än vad Magnus gjorde så bromskylningen inte lirar... Bara för att ha det sagt, att ta en helt original bil från fabrik och kunna köra den så hårt och i så många varv i rad på bana som jag gjort är imponerande. Men nu funderar jag på förbättringar då det räcker inte att bara kunna pusha 9 varv på till exempel gelleråsen... ![]() Jäklar vad sugen jag börjar bli på att köra bana nu ![]() _________________ Tord Ringenha11 |
||||||||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3 ... , 19, 20, 21 >> 4 besök senaste veckan (42040 totalt) |