Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Bilder o videos
![]() |
4615 besök totalt |
Video: Audi RS6 runt Gotland Ring (1:40) plus E55 AMG burnis
Här är en video med lite kul saker. Bl.a: E55 AMG burnisar RS6 runt Gotland Ring på c:a 1:40 (och lite Porschar) + E55T AMG, RS6 Plus, M3 CSL Loaded m.m. från AMS-dagen Anderstorp (tyvärr parkerade). Video: http://www.bostream.nu/rs6/RS6COM-E5 Tiderna från Automobil Porsche 997 1,37.97 MB SL55 1,39.28 Audi RS6 Plus (Avant) 1,42.82 Jaguar S-Type R 1,45.64 BMW 645i 1,45.65 Volvo S60R 1,45.94 ![]() Gillar ni vad ni ser så kan ni ju skriva nåt kul i tråden ![]() _________________ Erik B Såld: Megane RS Cup 250 |
||||
om du inte postar det på alla andra forum kan jag hosta på min server. Endast bostream lina dock så den kommer avlida om det postas på andra ställen. Skicka ett pm eller maila på g@va-dumt.se
_________________ Nu Porsche 996 Turbo. Tidigare: Audi RS4 B5 Audi S2 |
||||
![]() |
||||
ftp://balin.alibaba.se/rejsa/RS6-Got
Erik B: Ska det vara nån minut svart på slutet eller är denna också trasig? Hela varvet är med iaf ![]() |
||||
Tack Johan! Men min körning här är ju inte i närheten av lika rolig som den när min vän kör sin E55 av!! Gotland ![]() ![]() Kanske kan du hjälpa Ribbelöv med det hela. Nedan har jag kopierat från hans hemsida ![]() ![]() Snälla den bara måste upp igen Ribbelöv! ![]() ![]() ![]() #Senast uppdaterad 2004-10-18 Tyvärr så har jag blivit tvungen att ta bort filmen, ca 3 besökare/minut. Det fixar inte min privata lina. Jag återkommer innom kort med en lösning på problemet.# Ribbelov.se _________________ Mvh/Göte Sjögren |
||||
Bra kört, Göte!!! Det ser lite halkit ut!? Gatdäck?
Nöjer sig grabbarna på Gotland med denna slinga eller ska dom ta steget fullt ut och bygga klart den hela planerade slingan. _________________ Charlie Strömnes Oreca Viper Competition Coupe #105 7,15.9 BTG TD Dodge Viper ACR Hardcore Edition 2009 |
||||
Svart minut? Hmmm, inte min grej riktigt så då har det nog blivit vajsing. Men varvet verkar vara med iaf ![]() Tack för hjälpen. _________________ Erik B Såld: Megane RS Cup 250 |
||||
Tack körde 1:39 03 som bäst, kör gatdäck. Filmade bara ett varv och det var lite halkigt. Går nog att köra lite fortare med RS6 o gatdäck ändock. De är enligt Stefans kontakt på Gång med den mer svepande/snabbare slingan. Kanske är den klar sen sommar 05, vi får hoppas! Är du med då vi hyr banan till våren igen? Nästa år får du passa dig på challenge/ringen, jag hoppas åka bil som lämpar sig mer för bana! ![]() ![]() _________________ Mvh/Göte Sjögren |
||||
Erik, vad har hänt? Lite små missar här och där. ![]() ![]() _________________ Mvh/Göte Sjögren |
||||
Nästa år är jag absolut med till Gotland. Kittar Viper just nu inför nästa säsong
![]() ![]() Vad har du för planer? _________________ Charlie Strömnes Oreca Viper Competition Coupe #105 7,15.9 BTG TD Dodge Viper ACR Hardcore Edition 2009 |
||||
Kul! Att åka tungt kostar dyrt. Vill ha något lättare mer banbil( besten är ok men särskilt komunikativ är den inte) som man gärna kan åka säg mer än 300mil utan att behöva byta däck! För att inte tala klossar. Nåja, undrar om man klarar det med GT3 eller CSL? _________________ Mvh/Göte Sjögren |
||||
Det ska bli kul och se dig i en CSL på Gotland Ring till våren ![]() ![]() _________________ Charlie Strömnes Oreca Viper Competition Coupe #105 7,15.9 BTG TD Dodge Viper ACR Hardcore Edition 2009 |
||||
Re: Video: Audi RS6 runt Gotland Ring (1:40) plus E55 AMG bu
Som BMW tok blir man ju glad att en vanlig BMW (läs ej M) kan hänga med de andra märkenas dräpare något sånär.. ![]() _________________ Caspar Friedrich ![]() M Roadster ![]() |
||||
Re: Video: Audi RS6 runt Gotland Ring (1:40) plus E55 AMG bu
Med tanke på vad den klarade Hockenheim på trodde jag faktiskt den skulle varit snabbare, för där var den grymt snabb. Inte för att den känns direkt långsam kring GR för det. _________________ Erik B Såld: Megane RS Cup 250 |
||||
Ang BMWn så beror nog mycket på fina chassit. Det gör ju mycket vad man har för väghållning runt en bana.
För övrigt gör visst ny 997 carerra S en tidsvinst på 5 sekunder(tror jag det var) runt nordslingan om den kördes på det sportigaste läget jämförelsevis det mindre sportiga läget! _________________ Mvh/Göte Sjögren |
||||
![]() |
Bilder o videos
![]() |
4615 besök totalt |