Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Om hård- och mjukvara för loggning & video
![]() |
2 besök senaste veckan (242 totalt) |
Tjena allihopa!
Håller på koka runt vad man ska ha för GPS puck för att köra med racechrono på iPhone, hoppat runt i olika trådar här men mycket verkar inte vara kompatibelt med varann eller utdaterat alt på tok för dyrt för lite enkel tidtagning. Behovet just nu är bara ren och skär tidtagning, planen är att framöver köpa en catalyst men de får vänta. Vad har vi för alternativ därute som är prisvärt? ![]() _________________ Ludwig Karlsson Hedlin |
||||
Jag kör med Garmin GLO, https://www.garmin.com/sv-SE/p/64510
Har fungerat utmärkt mot Racechrono för mig, dessutom en snäll prislapp. _________________ Janne Josefsson Porsche 911 SC 1982 Ford Mustang HT 1965 BMW F11 520D bruksis IPteknik Väst AB SVKG 55 |
||||
Funkar den med iPhone? _________________ ![]() |
||||
Sorry, läste inte så noga vad trådskaparen sökte. Jag kör med android och där fungerar den bra. _________________ Janne Josefsson Porsche 911 SC 1982 Ford Mustang HT 1965 BMW F11 520D bruksis IPteknik Väst AB SVKG 55 |
||||
+1 på den. Tror det är svårt att få något bättre för de pengarna. Galet bra noggrannhet. _________________ Gustav Holmdahl, en tom själ utan räserbil Alfa Romeo 75 3,0 V6 CAR Challenge *Såld* BMW E30 328 långlopps bil *Såld* VW Lupo 3L Antiräsern, work in progress |
||||
![]() |
Om hård- och mjukvara för loggning & video
![]() |
2 besök senaste veckan (242 totalt) |