Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
SÄLJES
![]() |
852 besök totalt |
SÄLJES: BMW F87C/F87 carbotech, nankang, lithium bat.m.m.
Carbotech XP8 - sålda. Nankang AR1. Körda 30 min på Mantorp (dit och hem också). Sitter på BMW M4 OEM fälgar, dvs 9.5x19 fram och 10x19 bak. 255 fram och 275 bak, dvs en storlek upp från standardstorlek på M2. Tar inte i. BMW OEM TPMS som fungerar. Fälgarna var kantskrapade så slipade och plastidippade i koppar. Kan återkomma med datum. ![]() ![]() ![]() 16 000:- /skickas helst inte. K&N insatsfilter. 800 mil passar S55. Suttit på M2 comp. 600kr / kan skickas. ![]() K-brace. - Såld. LithiumNext Street 85. Dvs motsvarighet till 85ah icke AGM batteri. Väger 6.5kg. Oslagbar viktbesparing. Passar säkert fler bilar men har suttit i M2 comp. Måste programera om bilen till 80Ah icke AGM. Ink hållare som passar F22/F87 från Burkhart. Suttit i bilen 800 mil. Laddare för Li batteri ingår. 10 000kr. /kan skickas Orginal BMW OEM avgas tips. Kromade. Passar M2/M3/M4 dämparna. 2000kr. /kan skickas i en skokartong. ![]() Finns i Fölene, utanför Herrljunga (15min från Vårgårda E20) Kan ev ta med något till Göteborg då jag jobbar där vardagar mot handpenning. Maila gärna först på trokic [AT]gmail.com eller PMa här. Frågor, mer bilder och sånt går att lösa också. Bud välkomna men skambud undanbedes då går det som sagt vidare till blocket / nästa projekt. _________________ Alvin Trokic |
![]() |
SÄLJES
![]() |
852 besök totalt |