Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2 2 besök senaste veckan (1439 totalt) |
Re:
Behöver du hitta den perfekta bronspunkten? Så länge man inte racear så är det skönare att bromsa i god tid. Jag bromsar runt 150-125m och har ca 200km/h, och får rulla in mot apex, men är okej med det. _________________ Magnus Wennerberg Porsche 911 Targa -77 (originalish) Porsche 911 Coupe -69 (busbil för bana) Porsche 924 -79 (busbil för gata) Porsche 931 -79 |
||||||||
Re:
Tack för svar. Jag behöver absolut inte ligga på gränsen men vill "hitta flytet" och uppleva att gå in med tillräcklig fart för en harmonisk linje ut från Mjölby-partiet. _________________ Tony Jonsson Grace, Space and Pace. |
||||||||
Re:
Mjölby och snabba vänstern upp mot F2 kurvan är skönaste delen av Mantorp! Riktigt trevlig kombination. _________________ Magnus Wennerberg Porsche 911 Targa -77 (originalish) Porsche 911 Coupe -69 (busbil för bana) Porsche 924 -79 (busbil för gata) Porsche 931 -79 |
||||||||
Re:
Agreed. Jag ska öka på effekten och börja bromsa på 150 meter 2025. _________________ Tony Jonsson Grace, Space and Pace. |
||||||||
Utgången på kurvor ger nästan alltid svaret. Är du inte ute mot vänsterkanten efter Mjölby så fegade du
![]() _________________ Magnus Wennerberg Porsche 911 Targa -77 (originalish) Porsche 911 Coupe -69 (busbil för bana) Porsche 924 -79 (busbil för gata) Porsche 931 -79 |
||||||||
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2 2 besök senaste veckan (1439 totalt) |