| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
Erbjudes: Transportservice Schyssta Klubben (TSK)
|
14 besök idag (298354 totalt) |
|
Re: Stockholm - Skåne
Det var alltså de här jag funderade på... _________________ Dan Mattsson 991.GT3 |
||||||
|
Re:
Har eventuellt löst det, vet mer imorgon! Jag har bara 2st 18" däck som måste tas från Skåne till Stockholm
Edit: Det är löst
_________________ Anthony L ee |
||||||
|
Re: Stockholm - Skåne
Hjulen sitter monterade på bilen,så det är inte aktuellt längre, tack iaf _________________ M @ g n u s k @ l i n Golf sportscombi Vw Arteon sb RS4 4.2 raggarbil...såld |
||||||
|
LÖRDAG 17/8
Åker Habo (Jkpg) - Älmhult tur och retur med mer eller mindre tom kombi. (passat) något som behövs transporteras, hör av er. Om det är skitigt får ni stå för wellpapp under så att säga
_________________ Martin Fåglefelt VW Passat 2.0tdi 4motion -14 Volvo C30 -10 DrivE 0725-423500 |
||||||
|
Lite långsökt kanske, men värt att kolla.
Jag rasade maskin på bilen nere vid ringen och skulle behöva få hem den till sverige. Söker alltså nån så åker Nürburg - GBG Gäller en e92 m3 Mvh Christopher Sollerbrant _________________ Christopher Sollerbrant @csollerbant |
||||||
|
Någon som kör Borås - Eskilstuna/Västerås/Stockholm och kan få med ett set fälgar utan däck? Mot betalning givetvis.
_________________ Damir Sejdic BMW M3 E36 3.2 Köhler racing Megane RS Kirfel Adenau BMW M3 E46 S65 BMW M3 E92 GT4 BMW M3 E90 GTR BMW M3 E46 Raeder Motorsport 3x Evo EVO's |
||||||
|
Har hittat lite "bra att ha"-saker som har nackdelen att de finns i Skellefteå respektive Lund när jag finns i Stockholm. Om det är någon som kör någon av de sträckorna och tror sig ha plats för en diffuser (Lund) eller motorhuv/vinge-kombo (Skellefteå) får ni gärna hojta tiil.
_________________ Dan Mattsson 991.GT3 |
||||||
|
Har inga planer till Stockholm, men kan hysa diffusorn åt dig i Lund tills du hittar en transport iaf, om det är så att säljaren har bråttom att bli av med den.
|
||||||
|
Re:
Tack Anders, då har jag en plan A! 💯 Återkommer om det blir aktuellt. _________________ Dan Mattsson 991.GT3 |
||||||
|
Re:
min svärfamilj bor i skeå. där kan de säkert hysa in lite delar. frågan är om jag behöver släp för att ta ner dem söderut i jul, eller om du ordnar transport själv (vi kan säkert hjälpa med bokningar) innan dess.. svågern pratade iofs om att åka på bröllop neråt gävle framöver, men vet inte detaljer. är det intressant, så hör av dig på pm. _________________ Martin Fåglefelt VW Passat 2.0tdi 4motion -14 Volvo C30 -10 DrivE 0725-423500 |
||||||
|
Re:
kan det komma till Jönköping med omnejd, och kan vänta till julhelgen?...då kan jag hjälpa
_________________ Martin Fåglefelt VW Passat 2.0tdi 4motion -14 Volvo C30 -10 DrivE 0725-423500 |
||||||
![]() |
SÄLJES
Erbjudes: Transportservice Schyssta Klubben (TSK)
|
14 besök idag (298354 totalt) |