Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
8 besök senaste veckan (603 totalt) |
Någon här som kör raceroom?
Började nyligen köra raceroom, eller ja för 3 månader sen. Spårade ur efter 3 race och beställde fanatec ratt och pedaler med loadcell. Sen råkade det även bli en logitech trophy ![]() Är det några här som kör? Hade vart roligt att dra ihop ett gäng och tävla lite på svenska banor och på ringen... Typ köra en rejsa turnering någon helg. Om jag lyckas skapa en dedicerad server dvs. För er som är sugna är det free weekend på raceroom där man kan testa allt gratis. _________________ Jesper Ontis |
||
Re:
Vet inte om dom gjort nån uppdatering, men för nåt år sen körde jag en del på en antik laptop, som inte ens var bra när den var ny. Funkade kanon med lite nerdragna grafikinställningar. _________________ Cédric Nyberg Porsche 924 Turbo Toyota GT86 Formel Vee Veemax MKIVB 1970 www.instagram.com/garagecedric/ |
||
Ny uppdatering kommer till Raceroom i December
Ny uppdatering kommer nästa månad och den ser jag mycket fram emot. 5 av Super Touring seriens bilar kommer att komma till Raceroom. Volvo 850 Saloon, Volvo S40, BMW E36, Honda Accord och Audi A4 Quattro kommer komma till Raceroom och Classic Silverstone kommer också i samma uppdatering om jag inte hörde fel. Tyvärr inte Volvo 850 i Herrgårdsvagns version i denna uppdateringen men anar att det finns möjlighet att lägga till den i framtiden också. https://youtu.be/6u_Szq9PeRg?si=buW6 Här är länken till YouTube videon som OverTake_GG gjorde där de går igen om uppdatering och som de fick testa uppdateringen redan nu innan den släpps den tionde december. Ser mycket fram emot denna uppdateringen då Volvo S40 var och är fortfarande min absoluta Super Tourer. _________________ Nicklas Karlsson-Söre Project Naomi : Peugeot 107 "S12" : SÅLD |
||
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
8 besök senaste veckan (603 totalt) |