Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1177 besök totalt |
Ny M5 sthlm open
Såg nya M5 på sthlm open och ville bara säga att den i mina ögon ser bättre ut live än på bild. Färgen på bilen var bronze eller brun med beige skinn vilket inte faller mig i smaken, men bilen är fräck och ger mig grymt mycket ha begär ![]() Tittade som hastigast och det ser ut som om den har några luftkylintag via fronten till bromsar. Ganska rejäla intag, nu låg jag ju inte under bilen och kräla förvisso. _________________ Mvh/Göte Sjögren |
||
Nu börjar man ju vänja sig hur nya 5-serien ser ut.
![]() otroligt synd att de inte använde 6-seriens instrumentering. Kan inte hjälpa att tycka att nya M5:an ser lite baktung ut, gissar att det har med avgasrören och tunneln under bilen att göra(?) oavsett utseendet är det en otroligt cool och snabb bil, ser fram emot att få se den prestera de närmaste åren. ![]() _________________ Erik B Såld: Megane RS Cup 250 |
||
Förstår vad du menar. Den ser ju otroligt "fet" ut bakifrån. _________________ Anders Dauner |
||
Såg den i "Mera Motor" i söndags em, när Mattson provkörde den.
![]() Den är verkligen häftig, speciellt det att man vid normal körning kan använda bara 400 hk om man vill. Undrar om Sabine kommer att få en sådan som Ringtaxi nästa år. ![]() _________________ Mvh Lennart Jarmyr! |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1177 besök totalt |