Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Andra projekttrådar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 60 besök senaste veckan (43180 totalt) |
Det är tight överalllt tycker jag, men grenrör går att lösa, rattstång däremot kommer bli spännande! _________________ Calle Olsson |
||||||||
2 st 3-till-1 på varje sida? _________________ Thomas Alsterfalk BMWCS # 04660 |
||||||||
Hej Thomas Ja, jag tror det blir så, ungefär som original. Jag behöver hålla det rätt tight och kunna skruva dit byxröret någorlunda enkelt då det inte är massor av plats längre bak heller. Calle _________________ Calle Olsson |
||||||||
![]() ![]() ![]() Enligt vissa har 6-till-1 bästa ljudet men det tar mycket plats. (F12 grenrör) ![]() En idé... ![]() _________________ Thomas Alsterfalk BMWCS # 04660 |
||||||||
Det blev inte så mycket byggt här efter nyår, andra bilar som skulle färdigställas, lite brist på pengar och lite lite brist på motivation.
Men jag fick iallafall beställt en styrväxel och stötdämpare bak att bygga coilovers. Så till hösten hoppas jag ha ett rullande chassi så jag kan börja montera karossen. Om andan faller på och jag har råd ska jag försöka bygga ihop motorn och fundera över lösning på koppling och växellåda. Idag städades garaget så att jag kan få hem BMWn igen. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Calle Olsson |
||||||||
![]() |
Andra projekttrådar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 60 besök senaste veckan (43180 totalt) |