Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 >> 14446 besök totalt |
Kameran tycker jag du ska ta med så vi som inte åker dit också får se lite. Och sen så man får se lite rejsa-folk också ![]() _________________ Helena Lindin ![]() |
||||||
Ledsen att behöva ge återbud så här sent
![]() ![]() _________________ mvh Philip Lundh |
||||||
DHL var precis här med ![]() ![]() Nä, skämt å sido, jag skall bara se till att det finns någon som Peter Sundfeldt kan kontakta och se till att det inte blir för rörigt. (Hur sjutton ska jag kunna hålla ordning på 70 personer? ![]() ![]() _________________ /Niße Golf 16V -88 1303S -73 Passat 280 R -18 |
||||||
Det blir som på dagis, en nervös fröken som bryter ihop mitt i besöket ![]() ![]() _________________ Johan Carlsson ![]() Mercedes-Benz 190E 2.5-16 -92 VW Golf mk2 GTi 8v 1985 GrpA |
||||||
Äsch, nu är det ju bara 65 ![]() Jag släpper listan (som finns på föregående sida), nu tar Nisse över. Ha det så skoj på redaktionen. ![]() _________________ Jörgen Eriksson |
||||||
Det finns lite dricka och snacks för de som inte har någon förplägnad tillgänglig.
Jag hoppas alla nu har koll på var ingången till Bingolotto är och försöker vara där vid 18.30. Att använda kameror är inget problem, jag såg att det var någon som undrade det. Då så, då ses vi ikväll! _________________ Peter Sundfeldt |
||||||
Kan se fröken(Nisse) röd i ansiktet skrikandes.. Någon som kan ta med en vallhund? ![]() Visst katten ![]() Dags att lägga batterierna till kameran på laddning. Blir nog lagom färdiga till PP kommer förbi ![]() _________________ Brukshäcksarsenalen: Citroën Xsara Picasso 1,8 -05 Opel Vectra 1,8 -09 |
||||||
Du kan ju låna ut läderpiskan till Peter också ![]() ![]() ![]() ![]() Ha re så trevligt allihop! _________________ ![]() |
||||||
En fråga tillika möjlighet:
Finns det någon i Stockholm som kan tänka köra en Opel Astra ner till Göteborg och sedan en Peuget 307 upp igen. Vederbörande gör MJ en tjänst och kommer föräras därefter. Men det handlar om snabba beslut och vara nere 18.30... _________________ Peter Sundfeldt |
||||||
Den lägger ju beslag på i bilen redan. ![]() ![]() ![]() _________________ // Jani Hast |
||||||
Första gången jag jag verkligen velat bo i Sthlm ![]() ![]() _________________ Rachid Rachid |
||||||
Det är ok! _________________ /Niße Golf 16V -88 1303S -73 Passat 280 R -18 |
||||||
Borde vara Gamlestadstorget och sedan ta sig över spåren i riktning mot Munkebäckstorget/E20 EDIT: Se Daniel Magnussons inlägg tidigare i tråden med karta från Eniro. _________________ /David Söderblom |
||||||
Najs då tar jag med mig den lilla kameran iaf _________________ :: Mikael Lindqvist |
||||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 >> 14446 besök totalt |