Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 6168 besök totalt |
Tror mig minnas att man kan köra M smg bilarna i automat läge oxå. _________________ Mvh/Göte Sjögren |
||||||||||||
Absolut. Men lådan är inte en "automatlåda" Jag är kär i SMG2 efter att ha kört två olika M3'or med det ![]() Vill ha vill ha vill ha ![]() _________________ ![]() |
||||||||||||
Du vet inte när det kommer fler gatreggade? _________________ ![]() --VVTS-- ![]() |
||||||||||||
|
||||||||||||
![]() ![]() Var lite snabb i morse, var på väg in på ett möte men ville svara ändå, ska se till och skärpa mig i framtiden. ![]() |
||||||||||||
....men mkt lättare för dem som inte följt tråden så noga att läsa vad det handlar om. ![]() ![]() ![]() _________________ /Erik Petersson Cupra Leon ST VZ Extreme -25 |
||||||||||||
Kollade reprisen nu och kan konstatera att det faktiskt är fruktansvärt dålig skärpa i programmet, Peter förklarade att Kanal 5 ville ha lite mer "filmkänsla" i programmet.
Jag tycker det ser ut som om de försöker dölja rasterproblem med ett fett anti-alias filter... Fruktansvärt fult IMo. Inte bara att det blir blurrigt, de har fortfarande grymma moire-problem och raster-knas i bilden. ![]() _________________ /Mats Strandberg onemanracing.com BMW 330i -05 |
||||||||||||
Vanlig H-låda är väl fel att säga, bara för att lådan skulle bli kompakt och hållfast så ligger växellägena inte som vanligt och då är det nog tur att en dator sköter växlingarna. (I brist på väl fungerande scanner använde jag Paint ![]() ![]() _________________ /David Söderblom |
||||||||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 6168 besök totalt |