Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3 ... , 27, 28, 29 >> 56 besök senaste veckan (110496 totalt) |
Nu är ju kebaben död men kanske kan följande etablissemang från Sopot inspirera till stordåd i dessa anda:
![]() _________________ Dan Mattsson 991.GT3 |
||||||
så, nån typ av provkörning är genomförd, givetvis på en avlyst sträcka väg, och bilen är ju skattad och besiktad, nångång...
Ska ta tag i att börja förstå Maxxecu, men en loggning gjordes iaf ![]() Med förspänning på wastegaten så laddar den drygt 1 bar på mätaren, och nu drar den bra. Tydligt att det finns mer att hämta, men det är svårt att undersöka på teststräckan... Här ser man testkörningen på ett annat sätt _________________ Tord Ringenha11 |
||||||
Re:
Säger så här: Failing to plan is planning to fail ![]() _________________ Tord Ringenha11 |
||||||
Nämen, undrar om jag ska ta tag i den här snart. Har noterat att jag har en jäkla massa kuhmo v70 i 255/40-17som borde köras upp nästa säsong, har en del 265/30-18 med.
Så, det kanske borde ordnas så vagnbokem går att ta ut igen. Nu går den ju att starta och köra framåt och bakåt. Tror mig ana att jag har plats för garagetid i vinter, och det är nog läge att göra klart denna innan speedstern dammas av. _________________ Tord Ringenha11 |
||||||
|
||||||
_________________ Stefan Söderstedt |
||||||
Re:
En start booster är bra vid sådana här tillfällen... typ en Noco https://no.co/boost _________________ Nisse Holmgren Umeå ![]() |
||||||
Re:
Bra idé, så mitt låg affektiva angreppssätt ifrågasätts alltså? ![]() _________________ Tord Ringenha11 |
||||||
Re:
Såg att dom har en kombinerad kompressor + startbooster.... ![]() _________________ Nisse Holmgren Umeå ![]() |
||||||
Säg till om du vill låna min CS Free. Kan ta med den imorgon.
https://www.ctek.com/se/batteriladda ![]() _________________ Dan Mattsson 991.GT3 |
||||||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3 ... , 27, 28, 29 >> 56 besök senaste veckan (110496 totalt) |