Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 25, 26, 27 >> 6 besök senaste veckan (174053 totalt) |
![]() Heter Jani Hast är 24 år och totalt insnöad på VW Jobab som verkygsmakare (bra att kunna smida egna saker) Sitter i GTi klubbens styrelse. Har en Polo G40 som leksaks bil som jag håller på att bygga om till turbo i stället för kompressor. Har kört på bana 3 år som lekman och vill ju inte sluta. _________________ // Jani Hast |
||||||
Hej jag heter Magnus Eriksson och är 23år. Mitt största intresse är att skruva BMW 02. Nej förresten! Mitt absolut största intresse är att köra den.
![]() ![]() ![]() _________________ / Magnus Eriksson- Umeå, 02 Was the year when all great things happened |
||||||
Halloj o välkommen! Har du läst reglerna för forumet? Ser du till att fixa en signatur är du snäll. _________________ ![]() |
||||||
Ägare till en sån här http://www.m250.co.uk/images/gallery _________________ Mvh/Rickard Cornacchini Porsche 997 RSR GT2 |
||||||
och jag har en 142 -70 som vinterbil! Läs reglerna för forumet. Ahh vad skönt att vara forumpolis! ![]() ![]() ![]() _________________ Wer später bremst, fährt länger schnell... |
||||||
Tror att Porsche Daniel menar att du ska läsa Magnus regler och lägga till namnet antingen i nicket eller i signaturen eftersom Magnus inte vill att detta forum ska vara anonymt. |
||||||
Halloj Rickard o välkommen hit osså!
![]() Hehe, det lokala medborgargardet slog till snabbt o hårt ![]() ![]() Så, som sagt, är du snäll o läser reglerna. Speciellt det med signatur o användarnamn.... jag har t.o.m. skrivit motiveringar till varför de reglerna finns ![]() _________________ ![]() |
||||||
och skriv gärna en liten kort grej om vem du är om du vill, det finns nog säkert några gamla stofiler här som inte har koll på vem Supramannen är... (jag = stofil. fast jag har ju lite koll iaf
![]() _________________ ![]() |
||||||
Hej!
David Söderblom ifrån Värnamo, bor nu till större delen i Göteborg där jag läser Maskinteknik på Chalmers. Åker Alfa Romeo 2000 GTV -75 när jag är hemma i de djupa smålänska skogarna. Sedan måste jag bara säga tack till MagnusT för en mycket bra hemsida. _________________ /David Söderblom |
||||||
Söderblom..
Går du på Gibraltar eller Lindholmen.. Vilken årskurs? Går nämligen oxå Maskin ![]() 1an på Lindholmen... Välkommen ![]() |
||||||
Registrerade mig nyss!
Heter Anders Jeppsson, är 23 år gammal och bor i Lund, Skåne. Är fattig student... Tanken är att bilen ska fungera som både som landsvägslok och till bankörning... Ha det, mvh |
||||||
Hepp hepp..
Ludvig här.. jag är 19 och bor utanför sthlm. har ett stort bilintresse, som kanske mattats en aning efter under de senaste dagarna.. intresset fanns tidigt, men då gällde det att skruva. tog mitt körkort 20dagar efter 18årsdagen. köpte mig en scirocco, sköt motorn dagen efter betalning. den blev då stående. köpte en polo, den rastades dagligen på kurviga vägar. upptäckte hur kul det var att köra. polon dog och sciroccon gjordes iordning med lite väghållning å bromsar. yttligare motorer fick sätta livet till. skruvade åt några som åker slc, mekade under två tävlingar, tog licens under hösten och körde. sammanfattning: gillar att skruva och köra men är nog inte så bra på nått av det. pengarna tryter så om det blir nå rejsing är oklart. _________________ // Ludde R Ludde Rosten. Hellre Nürburgring än vigselring |
||||||
Jag går uppe i stan och läser 1:a året till civ.ing., har däremot två kompisar från Värnamo som läser 1:an maskin på Lindholmen. _________________ /David Söderblom |
||||||
Re: Ny forumdeltagare
anders här, helgjuten corvettefanatiker sen ca 12 år tillbaks, har hunnit med tre corvetter under åren och har nu en årsmodell 2000 corvette. Åker BMW330 till vardags men jag föredrar att rasta corvetten när det är bankörning. Som det är nu har jag en extrem gatbil med en halvdan förare(jag) som behöver mer bantid ![]() Tänkte också se till att förflytta mig från 3:e platsen i superstage till första platsen nu under våren nu när motorn går på alla cylindrar ...... ![]() _________________ DRM Corvette 2000 FRC/Anders Rosvall http://www.vette.se - Rototest, 4-hjulsinställning, Corner weight |
||||||
![]() ![]() ![]() Heter Johan Wagréus, är 22år och har precis flyttat till sundbyberg utanför stockholm. Jobbar för tillfället som IT-konsult på ett familjeföretag i bromma (jag o farsan ![]() Prövade på lite konbaneåkning ![]() ![]() ![]() Helskönt forum det här =) keep up the good work! ![]() Nedan har vi en närbild på mitt tryne också ![]() ![]() |
||||||
Eftersom min gamla presentation verkar ha försvunnit
![]() Sören Kristensson heter jag, av 1970 års modell. Född, uppvuxen och fortfarande boende i Åre (Ja, jag åker skidor ibland också...). Till yrket är jag taxichaufför, så om ni tar er till Åre så åk en gul taxi... ![]() Har alltid kört BMW, 525 -77, 323i -80, 318iS -90 samt för stunden en M3 -87. Gillar att köra på bana och har avverkat alla banor i Sverige och Norge utom Sturup. ![]() ![]() Så här ser jag ut på körkortet: ![]() och här är bilen på Kinnekulle i höstas: (Tack Peeter för bilden!) ![]() Gunnar Ö försöker förtvivlat hänga med bakom! ![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||||
Ja en lite presentation av mig:
Jag heter Peter Wärhner är 27år och bor i Huddinge söder om stockholm, jag jobbar som tekniker/mek på en Hyundaiåterförsäljare. Till vardags så åker jag octavia RS -02 och på bana corsa 2.0 16V -83. Jag har väl alltid haft ett genuintbilintresse men intresset för racing har ökat dom senaste åren med bla byggt långlopps bil på mitt förra jobb, där vi åkte östgöta med en primera GT. ![]() ![]() ![]() Så här ser jag ut iallafall. Lätt viktare ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ /Peter Wärhner Nu: Legends car Ford 37 sedan Tidigare: 968CS, 997.2 T, 997GT3CS, 996GT3CS, E46M3, Skyline R32GTR, Corsa A 2.0 16V "Jäger", MGB GT -69 |
||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 25, 26, 27 >> 6 besök senaste veckan (174053 totalt) |