Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
SÄLJES
![]() |
<< 1, 2, 3 ... 37, 38, 39 28 besök senaste veckan (296186 totalt) |
Re:
Jag har ett 2700-släp (2 ton lastvikt) du skulle kunna få låna om du vill. Finns utanför Eslöv. _________________ Oscar W - återfinnes vanligtvis i ett mörkt kontor på Apex.se med skjutmått i högsta hugg. |
||||||||||
Re:
Detta forumet är bara ![]() 700 kg i tjänstevikt blir bra. Bilen (V90) får dra 2200kg så passar perfekt med lasten. Jag hör av mig när vi bestämt ett datum ![]() _________________ Alex H-e-d-s-t-r-ö-m Tesla Model Y Performance -22 Peugeot 306 GTi -97 195hk@7900 195Nm@6500 VW 1500 baja -69 ( www.instagram.com/alexbajabug/ ) |
||||||||||
Re:
620 i tjänstevikt (2080 i lastvikt) så det är till och med lite marginal ![]() _________________ Oscar W - återfinnes vanligtvis i ett mörkt kontor på Apex.se med skjutmått i högsta hugg. |
||||||||||
Sökes: transport Svenljunga till Stockholm
Skulle behöva få en glasfibervinge från Svenljunga till hufvudstaden.Dvs lätt men otymplig. Även frakt till Linköping eller potentiellt Gotland i samband med PCS banmöte hade varit super. Ersättning utgår i öl, pengar, utemöbler eller något annat kul ![]() EDIT: löst! _________________ Melvin Lindholm @veryslow944 på Instagram Porsche 944 -84 |
||||||||||
Transport av båtmotor Kalix mot Stockholm
Är det någon som åker förbi Kalix och ska söderut. Har hittat en båtmotor som gärna skulle få komma ner till Norrtälje. Alternativ kan jag mötas upp längs vägen. Mvh Joakim Engström _________________ Joakim Engström |
||||||||||
Har en lite udda utmaning...
Jag har kommit över en Mercedes W123 som står i ett flerbilsgarage på franska rivieran nära Nice. Den är inte körbar i nuläget och jag funderar på hur jag bäst får hem den. Har fått pris från transportör på drygt 15k, men det bygger på att jag är med och lastar pga att den inte rullar för egen maskin. Den behöver då ut ur garaget till en stor väg för lastning. En fundering är att boka en bärgare som hämtar den och kör till deras uppställningsplats och de sedan är behjälpliga vid lastningen? Nån som prövat denna variant? Tar gärna emot andra förslag:) Nån annan måste ju ha köpt "barnfind" 250mil hemifrån? ![]() Att åka ner och hämta den med släp faller på avsaknad av BE kort och trailer. _________________ M@gn u sH u l t |
||||||||||
Re: Transport av båtmotor Kalix mot Stockholm
Hej., hur stor är den? Har lite släkt där uppe. Vet dock inte när de ska neråt nästa gång, men något kanske vi kan snurra ihop. _________________ Martin Fåglefelt VW Passat 2.0tdi 4motion -14 Volvo c30 2,0d -08 (till salu) Volvo C30 -10 DrivE 0725-423500 |
||||||||||
![]() |
SÄLJES
![]() |
<< 1, 2, 3 ... 37, 38, 39 28 besök senaste veckan (296186 totalt) |