| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Missade du förra omgången med tröjor men vill ha en?
|
3402 besök totalt |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Tänkte kolla om det är tillräckligt många som är intresserade av tröja. I så fall kan vi ju samla ihop och göra en beställning. Så vi får se hur många som klickar i... 1. Samma som första omgången, dvs kortärmad mörk piketröja med eget namn broderat på framsidan och broderat på ryggen osså. Priset var sist 290:- (plus ev. fraktkostnad lite beroende på hur jag får iväg tröjorna) 2. Långärmad ljus bomullströja med tryck. Inget eget namn alltså. Tanken är en relativt tunn tröja som funkar perfekt på banträffar när man är ute o kör (det krävs ju heltäckande klädsel) Inte nomex, dvs inte för riktig racing. _________________ Magnus Thomé
|
Precis! Jag vill ha en i mindre storlek
En långärmad vore perfekt, men varför inte med eget namn? och varför inte nomex? Blir kanske för dyrt
Men vad kommer skillnaden att vara mot en vanlig tröja?
*röstar på att få ha eget namn på tröjan*
_________________ Rachid Rachid |
Instämmer... annars tappar de lite funktion på ett sätt... hade sett skoj ut igår om tröjorna inte hade haft namn, bara massa tomtar i likadana t-shirtar, kunde väl varit nån konferens där alla fått en reklamtröja..
_________________ Fredrik Boivie
Kör nu Lotus Exige S2, tidigare Westfield & andra Lotus |
|
Röstade på 2 för att kunna ha något långärmat när det är småkasst väder.
Den kortärmade har visserligen dålig passform men Anders Jeppson bevisade att det gick att åtgärda med gammal hederlig syslöjd
_________________ Brukshäcksarsenalen: Citroën Xsara Picasso 1,8 -05 Opel Vectra 1,8 -09 |
|
|
|
Som komplement till den utsökta pikétröjan vill jag ha en långärmad tunn=sval bomullströja (eller nomex) som jag kan använda på banmöten där långärmat krävs.
Edit: Jag var lite väl snabb på tangenterna när jag försökte stava till bomull.
|
Så det var precis tanken med tröjan.
Verkar finna ett intresse att en långärmad ska ha personligt namn... det borde gå att fixa. _________________ Magnus Thomé
|
jag bockade i den kortärmade, men är klart intresserad av även en långärmad hellst med namn.... _________________ Tord Ringenha11 |
|
Kortärmat, men en långärmad är också intressant om det inte blir tryckt nåt på den, för om man hamnar i en sådan situation att man faktiskt behöver ha lång bomullströja (tänk snabb retardation följd av mycket värme) så vill man absolut inte ha tryck på tröjan, om man ny inte vill ha det trycket inbränt i huden då...
Brodyr däremot borde funka aldeles utmärkt. _________________ /Mats Strandberg onemanracing.com BMW 330i -05 |
|
Jag röstade på 2.. Hade varit betydligt mer funktionellt än 1
intagen ca 8 cm samt minst 20 cm upplagd... MAZ - Rejsatatuering, vad är det för fel på det?
|
![]() |
Allmänt banåkaforum
|
3402 besök totalt |