| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
KÖPES
KÖPES: Bells bromsskivor
|
61 besök idag (272 totalt) |
|
Söker bells till Bmw 5x120 tanken är apracing "ringar/skivor" pcd 228.6 och 177.8 Kompletta skivor kan också vara akutellt beroende på skick. Tips om bra skivor liknande ap vore också intressant. Skicka PM //Alexander _________________ Alexander Johansson E46 Compact race projekt @: alexus330ti |
||
|
Ap skivorna jag kollat på är 356x32 samt 295x25.4. Dem ska sitta på e36 spindel. Adaptrarna till oken ska fräsas när skivorna är på plats, så offset kan vara lite varierande.
_________________ Alexander Johansson E46 Compact race projekt @: alexus330ti |
||
|
Eftersom du hjälpte mig sist så kan jag cadda dem till dig så får du en färdig fil som du bara kan smälla upp i maskinen (kan hjälpa dig med vilket material du bör använda). No charge.
Har gjort några hundra custombells vid det här laget.
Om du inte har möjlighet att bearbeta så stora bitar så kan jag få dem tillverkade också. Kan även lösa skivor till dig (både våra egentillverkade, men det tar en jäkla tid, samt AP original) till en bra peng. Dra iväg ett mail till mig på oscar@apex.se så kikar vi på det i veckan. _________________ Oscar W - återfinnes vanligtvis i ett mörkt kontor på Apex.se med skjutmått i högsta hugg. |
||
|
Re:
Cadda och tillverka kan jag göra själv min tanke här är att spara tid och pengar om där skulle ligga något ute i landet och damma. Skivor till bra pris kan vara intressant! _________________ Alexander Johansson E46 Compact race projekt @: alexus330ti |
||
![]() |
KÖPES
|
61 besök idag (272 totalt) |