Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 3386 besök totalt |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
Vafasen... beställde du något mindre tremannatält senast eller? ![]() Tja... jag skulle inte tacka nej till en långärmad att ha på banträffarna... det är ju ändå då man brukar träffa mest rejsafolk! _________________ Fredrik Boivie ![]() Kör nu Lotus Elise S1, tidigare Westfield & Opel Speedster |
Nja, förra leveransen var ju rejsaklänningar ![]() Sen är jag ju ganska tanig också... ![]() |
Kanske kanske kanske kan få till långärmad nomextröja för ett riktigt bra pris. Funkar väl kanon även på gatbilsbanträffar! Men osäkert än så länge, de kostar en ganska redig slant normalt så....
Någon som vet om man måste brodera med speciell tråd? _________________ ![]() |
Har för mig det, och den är inte billig heller... ![]() ![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
Kan tänka mig upp mot tusenlappen om den är snygg och i nomex! Fast det kanske kostar mer? ![]() _________________ Rachid Rachid |
Jag är intresserad av både 1 & 2, men 2 verkar lite vettigare, så länge det inte blir tältstorlekar...
...räcker med att jag höll på att drunkna under ensamma vargen i lumpen. Fast i nödfall får jag väl övertala Jeppsson att ta fram nål och tråd. ![]() _________________ Mikael Persson |
nomex känns lite overkill för mig.. Man lär väl ändå ha vanliga jeans på sig och då är ju ändå benen oskyddade...
1000:- är högt över min budget också.. Fast nu verkar det som om jag fått en ny inkomstkälla - rejsaskräddare ![]() |
Som sagt... Jag tillhör väl kanske en av dom som har tjatat mest om fler tröjor så vad det än blir så är jag med!!
![]() EDIT: Håller med Ragnar, Folxam m.fl. - Jag föredrar åxå brodyr framför tryck. _________________ Benny Waenerlund - Audi S3, MTM |
|
Det beror nog lite på hur många som är intresserade. Det här är väll bara en koll på hur många som kan tänkas vara intresserade, alltså finns det inget prisexempel än. Rätta mig om jag har fel. _________________ Helena Lindin ![]() |
Det stod ju pris på nr 1 så jag tänkte att priset på nr 2 försvunnit. Men ett riktmärke vore bra! |
En tröja i "Helena-storlek" är även jag intresserad av. Lillgrabben måste också ha en rejsa-tröja ![]() ![]() _________________ /Kristian Elisson |
Jag tror ingen har kollat upp vad nr 2 skulle tänkas kosta. På nr1 stod priset på vad den kostade när de beställde den senast och alt. nr2 har inte beställts någon gång tidigare. _________________ Helena Lindin ![]() |
hehe.. visserligen har jag en t-shirt i strl. 116 lite trång i halsen och aningens kort efter några tvättar men annars sitter den som en smäck. ![]() ![]() _________________ Helena Lindin ![]() |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 3386 besök totalt |