| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Att köra rally/historiskt/endurance etc..
|
25 besök senaste veckan (532 totalt) |
|
Jag söker tips på personer som har kört saker som t.e.x Tour Auto, Peking Paris etc..dvs långa rally på lite olika sätt. Även företag som har byggt bilar för dessa syften är intressant. I tråden eller PMa _________________ Jens Lanvin |
||||
|
Jag antar att Carbagerun inte är det du söker.
Men om så testa att höra med Team Seven, de körde den som startade förra veckan i Munchen och tog sig runt i länderna lite öserut. _________________ Mvh /Marcus I garaget: Påffe 944 & Martini Seven |
||||
|
Min morbror i Frankrike har kört Tour auto många gånger, om du vill ha en kontakt på plats
?. Helt otroligt vilket event, massor av rallysträckor, rejsbanor och transportsträckor, gäller att ha ordning på bilen
_________________ Cédric Nyberg Porsche 924 Turbo Toyota GT86 Formel Vee Veemax MKIVB 1970 www.instagram.com/garagecedric/ |
||||
|
Re:
Kul! Stort och smått är av intresse, Carbagerun är lika intressant som Tour Auto för mig. _________________ Jens Lanvin |
||||
|
Re:
Kul, det är just det där jag letar efter. Franskan är lite sådär dock...trots mitt efternamn..Men absolut! JL _________________ Jens Lanvin |
||||
|
Re:
Hehe, han pratar engelska också
_________________ Cédric Nyberg Porsche 924 Turbo Toyota GT86 Formel Vee Veemax MKIVB 1970 www.instagram.com/garagecedric/ |
||||
|
Hej Jens. Jag körde Rallye Albania 2011-2012. Det är ett 6-7 dagars FIM-rallye för mc/quad/bil.
Prisvärt och rejält utmanande. I princip ingen asfalt överhuvudtaget förutom transporter. Typ som Dakar men grus/bergsvägar. https://www.rallyalbania.org/ _________________ Tony Jonsson Grace, Space and Pace. |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
|
25 besök senaste veckan (532 totalt) |