| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Våra race- och banåkarbilar
Peugeot 206 WRC, rally- CRASH
|
393 besök senaste veckan (191740 totalt) |
|
Så har jeg fundet nye ledlejer i samme storrelse jeg korte med for, prover at skifte dem og så har jeg en ide til hvordan det måske kan samles, skal nok forbi smeden igen men bare det bliver godt så gor det ikke noget. God sondag
_________________ Flemming Malchau Peugeot 206 WRC- replica 210hk - 220 nm Sonett mk.3- rwd - turbo Corrado VR6 Skyline R33 GTST e46 Cabrio |
||
|
Re:
Ja tak, den skal være klar d. 15 marts, der skal min 14 årige datter med til co. driver icens prove, det bliver sjovt at se om hun syntes det er sjovt
_________________ Flemming Malchau Peugeot 206 WRC- replica 210hk - 220 nm Sonett mk.3- rwd - turbo Corrado VR6 Skyline R33 GTST e46 Cabrio |
||
|
Så blev der unboxet (hedder det vist i dag) så jeg kunne testmontere, den bagerste passer overraskende godt og ser pæn ud, efter jeg lavede hul til trækojet passede den sådan 95% Den forreste er lidt en anden sag, den skal passe udenpå den originale forstærkning men kunne ikke komme ind på plads, efter lidt justering/slibning så kom den næsten på plads, den kræver dog lige et par timer mere for den er tilpasset færdig, jeg kunne næsten tvinge den på plads med strips og den ser ok ud, men det bliver nok mere sådan race finish hvor den ser ok ud på 5 mtr afstand
||
|
Kold dag på værkstedet idag, startede med at lobe tor for gas til varmekanonen, efter en halv times tid gik strommen til kompressor og varmepumpe, jeg kunne ikke tænde det igen uden at den slog fra med det samme. Så havde jeg kun min lille 2kw varmeblæser til 100m2 værksted. Nå men jeg fik lavet mine forstærkninger i begge tårne, kraftige 6mm skiver på begge sider, med bolte igennem. Også rykket lidt over 1 cm ud af så den kan få lidt mindre camber. Fik kortet slangerne til oliekoleren, efter 2 forsog så passede det lækkert.
God weekend
||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
Peugeot 206 WRC, rally- CRASH
|
393 besök senaste veckan (191740 totalt) |