| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Agile SCX ~ Sverigelansering
|
11 besök idag (508 totalt) |
|
Jag vill bara tipsa om en unik lansering på Mantorp Park. Från den Danska biltillverkaren, Agile Automotive, kommer grundaren Tim Hansen upp för ett par dagar och demonstrerar nya Agile SCX - en tvåsittsig sportbil med en stomme av kolfiber lätt som en fjäder - snabb som en pil. Under visningen kommer det även finnas ett mer igenkänt varumärke, Ariel Atom som vi sedan tidigare är återförsäljare för i Sverige, nu tillsammans med Agile! Så Sveriges två snabbaste gatlegala banbilar under samma tak! ( Agile kommer även delta i MSLS långloppsserie i sommar = så även fullvärdig tävlingsbil! ) Missa inte chansen till en unik förhandsvisning, begränsat antal platser. Onsdag & torsdag den 25:e - 26:e februari finns Tim på plats och berättar mer om Agile och Jonas berättar såklart gärna mer om Ariel Atom, Spanien o allt annat kul vi hittar på. För mer info, ring Jonas eller svara i denna tråd Välkomna in på en kaffe o lite garagesnack😊 Best regards / Med vänlig hälsning Jonas Larsén Driving Event Sweden AB 076-006 38 90 Agile & Ariel Motor Sweden AB Följ oss gärna på socialamedier: Driving Event Sweden: (7) Facebook www.youtube.com/@DrivingEventSweden
_________________ Jonas Larsén |
|
|
|
Hej Daniel, kul se dig här på tråden, länge sen vi hängde på banorna tillsammans... 😇
O du måste varit en av dom första testa Agilen i Sverige?!! Jag fick äran testa ett par stinter i MSLS förra sommaren, magiskt kul!! Dax komma prova Agile bil nr 8 snart.... 😇👌 Med vänlig hälsning, Jonas Driving Event _________________ Jonas Larsén |
|
Hej Tony ~ lite som typ engelska SVA som Atomerna har, fast denna enl artikel 44 om jag inte har fel o då gäller det för hela serien inom EU, betydligt enklare registrering... 🤓👌🏁
Med vänlig hälsning, Jonas Driving Event _________________ Jonas Larsén |
![]() |
Allmänt banåkaforum
|
11 besök idag (508 totalt) |