Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Eftersnack
2004-10-30 Sturup Raceway
<<   1, 2, 3, 4, 5, 6, 7   >>
26238 besök totalt
bader
Furulund
Här sen Jul 2004

Trådstartare
Joni skrev:
Trots det inte allt så roliga vädret tycker jag det var mycket trevligt och bra arrangerat!
Blir det mer köra nästa år så kommer jag gärna igen!!

*edit* jo kom på en sak... jag körde i ett pass bakom en vit golf med mörka rutor. vet inte vem det var, men jag ville bara säga att jag hoppas inte du(vem du nu var) inte tog illa upp för att jag blinkade på dig. jag ville bara komma om och du flyttade ju inte på dig. så no hard feelings ok? *edit*

Jag tror inte han i golfen misstyckte.. men jag ska framföra dina ursäkter..

BMW 325 Ci -01
BMW 330i -00
BMW 535XD -16
MB 300SEL -70
Citera
Pontus Fyhr
Lund
Här sen Dec 2002

Jo jag tog ett par bilder också...

Så här fint kan det se ut när man kommer till sturup, halvt vettskrämd, helreligiös och glad att vara vid liv ska kanske nämnas tack för skjutsen sweanders, vill åka turbocupen nästa gång ok?

Dagens snyggaste rumpor

Caterham 7 är en bra bruksbil, thumbs up Bengt!

Supersnygg MGB!

Lugn och fin körning inledningsvis, så folk hittar runt banan

Tät racing

Stilstudie i rattandet av liten fransos

Svårt att få nog av den, å den lät så gott!!

Kul att se 350z på bana, de rattades med varsamhet, men körde städat och i bra spår thumbs up

eh... ja jag gillar den

Men jag gillar oskar också

Christian skjutsade runt folk mest hela tiden

Krille satsade friskt i sin 635 och bjöd på små sladdar mest överallt (faaarligt över krönet! )

Alla älskar e24?

Habbes TS bestämde sig återigen för att ta sig tilläggsnamnet NF, men efter en stunds trevlig felsökning tillsammans med Andreas och Eddie blev det minsann snurr på maskineriet igen

Det rejsades lite på riktigt också, här Bengt Metz i säker ledning före Borg som pressas hårt av Henrik, eller har borg just kört om Henrik å är beredd att hyvla av Metz i samma kurva? Fort körde han i alla fall thumbs up

Men här är han upphunnen och snart ifrånkörd av den oslagbara 75an

Stilstudie av dagens viking!

Avslutningsvis konstaterade Christian att det faktiskt inte var halt på banan, det var halt utanför
Tackar så mycket för åkturen! (tack också till borg, jag har nästan blivit kär i boxstern! och givetvis till Habbe, inget går ju upp mot en 75TS :P )

Det var en väldigt trevlig dag, vädret till trots! Det är väldigt fint med burgare och lite bilsnack också

Jag tänkte det skulle vara bra mot abstinensen att suga i sig lite bana till innan vintern, men det hjälpte inte ett skvatt

om någon mot förmodan skulle vilja se fler bilder så skicka ett pm eller ett mail eller nåt så...

Malmö
Här sen Feb 2004

Fyhr skrev:

Så här fint kan det se ut när man kommer till sturup, halvt vettskrämd, helreligiös och glad att vara vid liv ska kanske nämnas tack för skjutsen sweanders, vill åka turbocupen nästa gång ok?

Självklart! Jag vill åka alfa också vid tillfälle, det är ju som vi på väg till Sturp konstaterade en riktig bil.

Löddeköpinge
Här sen Dec 2002

Tack för en kul dag, vädret till trots!

Som förarträning anser iaf jag att regnkörning är bland det nyttigaste som finns. Kan man åka fort i regn så kan man göra det på torrt! Med halvslitna R-däck och torrsetup var det inte helt enkelt att lotsa sig runt banan, men det gick ju trots allt ganska bra!

Dessutom mycket vårdad och hänsynsfyll körning av alla, snyggt! thumbs up

Furulund
Här sen Jul 2004

Trådstartare
Rikard Ahlin skrev:
Tack för en kul dag, vädret till trots!

Som förarträning anser iaf jag att regnkörning är bland det nyttigaste som finns. Kan man åka fort i regn så kan man göra det på torrt! Med halvslitna R-däck och torrsetup var det inte helt enkelt att lotsa sig runt banan, men det gick ju trots allt ganska bra!

Dessutom mycket vårdad och hänsynsfyll körning av alla, snyggt! thumbs up

Höhöhö... Vårdad körning. he he . Blev ju några fina kast för några (Tittar mig själv i spegeln )

Hur som helst. Jag bara måste tacka alla våra härliga entusiaster som hjälpte till med flaggningen. Ni som känner er träffade ska ha en super thumbs up .

Nu vet jag att det är knepigt att vara snäll och tänka att det löser sig, så nästa gång ska jag muta alla som ska stå . Vad sägs om lite bullar och kaffe, allternativt saft

Tack alla som kom, det var verkligen förarträning igår.. Och jag trodde inte att det kunde vara så kul i regn.

BMW 325 Ci -01
BMW 330i -00
BMW 535XD -16
MB 300SEL -70
Citera
Kristian Somogyi
Da Nang
Här sen Okt 2004

Just ja, TACK för arrangemanget Andreas!
Det var helt enkelt skitkul igår

Citera
MatroxMGA
Skåne
Här sen Okt 2003

"Avslutningsvis konstaterade Christian att det faktiskt inte var halt på banan, det var halt utanför"

Skadades Porschen när han körde av, iom att ni monterat bogseringslina??

Philip Lundh
Citera
sweanders
Malmö
Här sen Feb 2004

MatroxMGA skrev:
"Avslutningsvis konstaterade Christian att det faktiskt inte var halt på banan, det var halt utanför"

Skadades Porschen när han körde av, iom att ni monterat bogseringslina??

Det var p.g.a att det var så gyttjigt som det inte gick att komma loss själv. R-däck och 2-hjulsdrift är inte optimalt i gyttjan.

Da Nang
Här sen Okt 2004

Nu har jag lagt upp de bilder jag tog på servern!
Klicka på länken längst ner bara

Citera
sweanders
Malmö
Här sen Feb 2004

Krille_hlm skrev:
Nu har jag lagt upp de bilder jag tog på servern!
Klicka på länken längst ner bara

Jag hittade inga bilder från gårdagen på den länken.

Da Nang
Här sen Okt 2004

jodå.. jag håller på att ladda upp för fullt nu
Var lite snabb att posta där bara..

Det verkar vara något fel.. jag kan inte ladda upp dem nu
Återkommer när det funkar, ska försöka lägga upp filmen också någonstans. Filmat en kvart inifrån bilen..

Ah! Nu går det! lite bakis tror jag

Citera
fridh
Stavanger Norge
Här sen Jul 2004

grymma bilder

min länk dog

Kristian Somogyi
Da Nang
Här sen Okt 2004

oskar:
Gött att se dig smiska din Pegga thumbs up

Citera
Johan Meissner
Stockholm
Här sen Jan 2004

Verkar ha varit ett kul event trots vätan! thumbs up

Krille din sida verkar inte funka så bra nu?

Da Nang
Här sen Okt 2004

Johan:

Servern har kraschat Säkert på grund av att där är för mycket bilder på andra bilar än BMW

Citera
Eddie Varvstopp
Kävlinge
Här sen Nov 2002

bader skrev:

Nu vet jag att det är knepigt att vara snäll och tänka att det löser sig, så nästa gång ska jag muta alla som ska stå . Vad sägs om lite bullar och kaffe, allternativt saft

Den där mutan hade inte suttit fel i går... Jag tror BMWTobbe och jag stod på en postering och diskuterade Varm chocklad...

Nä jag hade skoj, det blev rätt mycket mingel och en liten åktur med Pontus (tack så mycket , Boxter S är planetens bästa komforträser ) . Jag tycker ni lyckades kalasbra med träffen, allt flöt på bra och alla var glada.

Nästa gång måste jag se till att räsern är fixad så man kan vara med och köra (näedå, blev inte aaaalls sugen... ).

Daniel Steiner
Sjöbo
Här sen Apr 2003

Hjälpmoderator

Jag hann ju faktiskt in en sväng innan det var slut och såg både bla Rickard och Christian halka runt.

Rickard, blir du inte våt om fötterna med tanke på hålet vid pedalstället?
Tuff bil thumbs up

Kingelstad/Svalöv
Här sen Mar 2003

Är man riktigt skarpögd så kan man se att bilden är tagen på mitt "bouncepass" dvs då jag smakade lite på Armcoräcket i höghastighetskurvan. Resultat: krossat blinkerglas, repa i lacken från framdörr till bakskärm samt några småbucklor i bakskärmen. "No Sparken" ska tuktas ännu hårdare i vår men då så långt från originalbil som man kan komma!!

Fasen vad roligt det var att köra regn.

Hoppas att Andreas fick lite bättre behållning av körningen än vad jag fick i somras när jag arrade, mao en stor stresspåverkad minneslucka!

Nästa gång glömmer jag inte radioapparaterna, jag lovar!!

STORT TACK till alla frivilliga som flaggade!!! som vanligt är alla vi körande som virriga höns i depån och missar våra pass! (lyckade iaf ta ett pass på h-posteringen)

Rikard Ahlin
Löddeköpinge
Här sen Dec 2002

Daniel7xQ skrev:
Jag hann ju faktiskt in en sväng innan det var slut och såg både bla Rickard och Christian halka runt.

Rickard, blir du inte våt om fötterna med tanke på hålet vid pedalstället?
Tuff bil thumbs up

Tack! Det är det minsta problemet. Kör utan ruta på förarsidan..

Skåne
Här sen Sep 2003

Tackar för åkturen Christian, det var trevligt att åka Porsche. Synd som du sa att det inte var torrt på banan, då hade det gått lite fortare

Här sen Okt 2004

Joni skrev:
Trots det inte allt så roliga vädret tycker jag det var mycket trevligt och bra arrangerat!
Blir det mer köra nästa år så kommer jag gärna igen!!

*edit* jo kom på en sak... jag körde i ett pass bakom en vit golf med mörka rutor. vet inte vem det var, men jag ville bara säga att jag hoppas inte du(vem du nu var) inte tog illa upp för att jag blinkade på dig. jag ville bara komma om och du flyttade ju inte på dig. så no hard feelings ok? *edit*

Han i den vita Golf 2:an var min polare, han var inte var inte upprörd eller liknande. Första gången han körde på bana liksom jag och han hade inte alltid koll i bakspeglarna (jag blinkade också på han )
Han hade bara trevliga minnen från körningen och jag skulle framföra att han tackade så mycket för ett lyckat o trevligt evenemang.

2004-10-30 Sturup Raceway
<<   1, 2, 3, 4, 5, 6, 7   >>
26238 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande