| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
SÄLJES: Super seven
|
82 besök senaste veckan (1243 totalt) |
|
Super seven Regbesiktigad 230818 T12BF nästa besiktning 20990101. Motor Ford zetec 2.0 med Maxxecu Race insprutning. Mt75 växellåda Sierrra diff. Följer med en RX8 växellåda. Motorn är enligt uppgift byggd för turbo med smidda kolvar och stakar samt toplock från Ford racing i USA. Följer med div delar för ombyggnad till turbo inkl turbo med inbyggd wastegate. Instrumentering är Dash 2 PRO med vädertätning samt en padda för mer info och ev styrning av maxxecu. Bilen är lika bredd fram som bak vilket inte är sjua dimensioner men tar bort understyning. Ramen är en MC Sorley 442 ritningar följer med. Jag kör vid provkörning. Utrustning AC nej , antispinn tack och lov nej, antisladd tack och lov nej, värme nej, ABS nej, servo styrning nej, servo bromsar nej, centrallås nej, tak nej, dörrar nej, airbags nej, farthållare nej Stort leende JA Bilen finns i Trollhättan. Säljer du jag enbart har kört 115.8 mil sedan byggnation. Det blir tyvärr inte av. Bättre att någon annan brummar loss med den. Jag begär 162000Sek
_________________ Sverker Norrman |
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
|
82 besök senaste veckan (1243 totalt) |