| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Våra race- och banåkarbilar
Skoda Octavia 1.8t 4x4 aka "Syskonbilen"
|
249 besök senaste veckan (8596 totalt) |
|
Re:
Jo originalfeature
Var andra 02sensorn som spökade. Nollade hemma och bilen går som normalt igen. Dumt att jag glömde ta med läsaren till Lunda för nu funkar allt, verkar ha fått någon hicka eller något. _________________ R0b1n F0rsb3rg "Full of sport mind & luxury feeling super potential in winter wheel iver" ______________________ |
||||||
|
5e gången gillt!?
Igår vid 13tiden så hörde min vän Benny av sig och tyckte vi skulle köra på Eskilstuna Track & resort så bokade vi och anlände vid 17ish. Trevlig anläggning, aldrig varit där tidigare. Började bra med motorlampa men var lambdazonden igen som busade så släckte bara lampan så fungerade allt som det skulle (tog med OBD läsare denna gång, lärdom sedan förra gången) Ut på banan bilen känns riktigt bra och bromsarna pallade med hinner några varv tills höger drivaxel kastade in handduken och det blir att åka med Bennys bil några varv. Nu är båda främre drivaxlarna beställda och borde hinna komma till helgen, kanske blir det ett återbesök nästa måndag. Bennys bil är en av syskonbilarna då det är "sammabil" med annat skal.
Framtidsplaner
_________________ R0b1n F0rsb3rg "Full of sport mind & luxury feeling super potential in winter wheel iver" ______________________ |
||||||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
Skoda Octavia 1.8t 4x4 aka "Syskonbilen"
|
249 besök senaste veckan (8596 totalt) |
