| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Inför träffar
Torsdagsträffar i Göteborg?
|
1 besök senaste veckan (325905 totalt) |
|
Tack för igår gubbs - kul att se!
(Att det ska behövas att en stockholmare kommer ner... )
"Nån" hade fått en egen dekal!
_________________ ///Martin Gistell Z3 2.8 Coupé -00 - Roadsport B 2012 / 2013 / 2014 / 2016 / 2019 M3E30 -90 - tredje i ordningen! Passat GTS R-line -18 - personfraktare |
||||
|
Nu är ju inte detta min egendom, men jag tänkte ta mig friheten och höra om det finns intresse för några av Fredriks grejer. Det som doneras är:
- En sandal, storlek 42 kanske. - Ett par läsglasögon i bättre skick. - Lite vitt pulver, ganska grov textur Om ni ser något annat av intresse på bilderna så säg bara till så skall jag kunna ordna fram mer info Lägg gärna ett bud så doneras överskottet till 2-1-vägarnas intresseförbund.
_________________ Peter Sundström Nissan Skyline KGC10 Hakosuka, Datsun 280Z, MGB GTS V8, Giulia QV 313 varv på Nordschleife |
||||
|
Re:
Anything before 'but' is bullshit
Måste vara vår nya huvudsponsor för Torsdagsträffar
_________________ Fredrik Boivie
Kör nu Lotus Exige S2, tidigare Westfield & andra Lotus |
||||
|
Re:
tack för ingår gentlemen alltid lika trevligt
När jag, som gick först fick frågan, av det som senare visade sig vara din granne, vilka vi var nämnde han ditt namn och undrade varför du inte var med??? jag svarade att det kanske berodde på att du brukar säga att du brukar vara den som rensar notan??!! Svaret kom direkt, det kan vi lösa idag också
Jag kan ta brillorna
/C _________________ Carl Josefsson Porsche Cayman S 2011 Mazda MX-5 2002 - Såld https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?p=1763213#1763213 |
||||
![]() |
Inför träffar
Torsdagsträffar i Göteborg?
|
1 besök senaste veckan (325905 totalt) |