| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
Bokad: Super Seven MK Indy
|
81 besök senaste veckan (900 totalt) |
|
Säljes. MK Indy Saab Hej alla. Då jag insett att bygga var så sjukt roligt så tänkte jag testa att sälja min Sjua för att kunna bygga ett garage och sedan kanske bygga en BEC. Finns intresse är ni välkomna att höra av er. Det går alldeles utmärkt att köra den som den står. Men vill man pressa den till max på bana eller börja trimma, så kanske man ska montera IC. MK indy Saab B204 2.0t Omega låda Sierra 7,5 diff, bromsar mm Trionic 5 Dash 2 Avtagbar ratt Fullbur Glidskenor till stolarna Dubbla uppsättningar CX-R 15" fälgar med gamla R däck. MoUnit BT ist för säkringar och reläer. Reservdelar Extra motor B204, okänt skick. 7,5" diffklump IC Styrbox Säkert massa annat smått Övrigt Reggad med T12BF, behöver aldrig mer besiktigas. Godkänd med effektdispens. Reg nr UBW00Y Pris? Svårt. Men runt 180' inkl allt.
_________________ //Raine Hynynen Förut: Kadett GSI Calibra Turbo Vr6T Golf Mk6 GTI Clio Sport -06 Megane RS -10 Mitsubishi Ralliart EvoX -10 BMW E30 SFRO |
|
Hej.
Jag ska kolla intyg från MK Indy när jag kommer hem. Men är till 90% säker på att det är 2mm. _________________ //Raine Hynynen Förut: Kadett GSI Calibra Turbo Vr6T Golf Mk6 GTI Clio Sport -06 Megane RS -10 Mitsubishi Ralliart EvoX -10 BMW E30 SFRO |
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
|
81 besök senaste veckan (900 totalt) |