| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Nu igen? Har han inte frågat det redan?
|
1563 besök totalt |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Jo. Men jag vill gärna veta hur många av er som kommer hit via förstasidan, hur många som tittar på den regelbundet och hur många som inte brukar titta på den. Jag vill ju veta om det är en bra ide att jag lägger tid på den helt enkelt. Så nu är det dags igen för samma fråga
_________________ Magnus Thomé
|
|
Jag går alltid via min startsida till startsidan här på rejsa.
Jag läser alltid det som står men klickar aldrig på länkarna i nyheterna såvida som inte länkar externt, vilket inte sker så ofta. Återbesök efter att ha besökt en annan sida sker även det genom startsidan. I mitt tycke är det ett bra sätt att välkomnas på. Min pappa som ibland är inne för att kika tycker den är kanon! _________________ /Anton Lillsund |
|
EDIT: Alt+F5 fixade problemet igen...tänk va bra!!
Framsidan är jättebra, MEN..... (bilderna glider in över texten, eller nått... )
Eftersom jag kör med opera som kommer ihåg vilka sidor du hade uppe förrra gången så hoppar jag oftast direkt till forumet, men jag kollar framsidan några gånger i veckan för att se vilka nyheter som ligger där!
_________________ M a t s K l i n g l ö f MGB GT 1967 |
Provat CTRL-F5 ?? _________________ Magnus Thomé
|
...ups, var det Ctrl+F5...oki, var lite ivrig när jag tryckte, testa nog båda...
Ledsen om jag poppar upp med mina konstiga IE-problem...tänkte att jag tar upp det här om någon har liknande problem...
Kryssade "Va, vilken..." Jag slutade i princip helt att besöka förstasidan när den strulade till med olästa trådar och när den sedan började se som beskrivet ovan ( i både IE 6.0 och NS 7.2) då kändes det inte längre som det tillförde något att besöka den. _________________ Gunnar Östlund "Jag kör för att det är kul, inte för att det ska se kul ut" |
Är den så för dig fortfarande? Alla som har problem med förstasidan som den är idag tjoa till är ni snälla! _________________ Magnus Thomé
|
Nix, jag vet dock inte när den blev "frisk" av naturliga skäl. Den var dock ok när inlägget skrevs fast jag tror den blev lite bättre efter din senaste justering. _________________ Gunnar Östlund "Jag kör för att det är kul, inte för att det ska se kul ut" |
![]() |
Allmänt banåkaforum
|
1563 besök totalt |