Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
<< 1, 2 3390 besök totalt |
Det här var ju sjukt skoj!!! Jag tycker vi kör över hela endurance-konceptet på serien till nästa "sässong"!! Behöver ju inte hålla på o köra i en hel timme - men helt klart är att vi ska ha depåstop!! Hur kul som hellst o hur jobbigt som hellst!! Man satt o knappade på depåinställningarna på de långa rakorna... "hur mycket soppa behöver jag egentligen för att räcka precis fram till mål?" *knapp knapp* "AHHH!!" Kurva.. *krasch*
![]() Det blev en del fina fighter under racet också - även fast vi var så få! Tack för slutfajten där fuZe - synd bara att mina bensinberäkningar inte riktigt stämde..... ![]() |
||
Ja grattis till segern fuze.
Rackarns så skoj det var, kul bana och så det här med alla depåstopp som var som kryddan på moset. Att man somnade några gånger på mulsanne o drämde in i räcket i 327 knutar några gånger får man väl ta som en lärdom. Är svårt att justera 'beställningen' till mekarna och kör samtidigt. ![]() På sista depåstoppet krånglade det rejält, skulle bara fylla upp 50 liter soppa men mekarna hade tagit fikarast. Jag stog i säkert 15s innan det slog mig att jag kanske skulle trycka på enter för att godkänna ändringen av bränslemängd ![]() Nåja, tycket det var jätteskoj i alla fall och GTR-bilarna passar bra på LeMans, var inte alltför knixigt. Så tack för ett trevligt race o hoppas det blir av fler gånger inom en snar, snar, snar framtid. ![]() |
||
Man öppnar en liten ventil i soppatanken.. ![]() om du har tillgång till LCD:n så kan du ändra där... då måste du köra i cockpitview eller köra en modifierad view så som jag gör.. |
||
Tackar
Hehehe De här var de roligast rejs vi har kört här tycker jag ![]() Det hela började med att jag sumpade starten lite och åkte snart av i den skarpa vänstern (jag var ju inte själv så de känndes bra). Sen kommer vi ut på rakan och alla bara stack ![]() ![]() Jaja jag körde på och efter första varvet så gick Mikael, tror ja de var, i depå, gutt tänkte jag då e jag inte sist, jag körde på i några varv och låg väl si så där 12-15 sek bakom 3 bilen. Sen så hände de jag hoppats på 2:an och 3:an åkte ihop (tror jag) och vips så låg man 2:a ![]() Sen gjorde jag en lite luring, ja gick i depå 1 varv innan alla andra (inte vet ja om de var bra) och kände mig jätte nöjd, så jag blev 1:a sen när alla andra gick i depå ![]() ![]() ojojoj tänkte ja o gasa men nää jag skulle bara snurra 17ggr (kändes som de iaf). Då var de rätt dött ett tag men sen fick ja och Jim en härlig fajt på slutet. Förlåt att jag tryckte av dig (Jim) vid ingången till depå`n (vafan har han RPM limiter på redan tänkte ja). Gick lite fort sry GG alla verkligen skit kul _________________ mvh Viktor Pousette |
||
Hehe ingen fara!! Jag förstår att jag måste åkt riktigt sakta... Ja hade lite problem där.. körde me en hand på ratten - en på tangentbordet som jag försökte knappa in bränslemängden med o så låg väl ögonen mer på bränsletjossan än på banan.... så ja fick för mig att ja redan hade passerat lågfartslinjen.... men du tillrättavisade mig lite halvsnällt sådär!! ![]() Grattis till segern - o ja håller med - roligaste racet på länge!! |
||
![]() ![]() Jim testar 'alternativspåret' ![]() ![]() fuze hade lämnat 360'n i garaget och passade på att lufta 550'n ![]() Leker lite i sandlådan efter att för femtioelfte gången slummrat till en aning på Mulsanne. ![]() Ford chikanen |
||
Grymma bilder Andreas!!
![]() ![]() ![]() Hehe jag hoppades att ingen skulle se att jag tog alternativspåret!! Tror faktiskt jag var jätteduktig o släppte förbi fuZe då dock!! Så ibland är man snäll!! ![]() Efter man tittat på de där bilderna är det nästan så att man ställer in fjällenresan nu bara för att få vara med på enduranceracet ikväll!! ![]() |
||
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
<< 1, 2 3390 besök totalt |