| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Anmälan till Säsong 5 av rejsa.nu online-liga
|
5357 besök totalt |
|
Japp då var det snart dags för säsong 5 av rejsa.nu onlinemästerskap! Hittils har vi kört nGT och GT-klassen i GTR-2002, vi har kört Ferrari 360 Challengecup och vi har kört en ETCC-liga. Den här gången blir det en mod som heter XLMS. Ni kan hitta mer info om den i en speciell tråd som handlar om just den modden. I den här tråden hade jag tänkt mig att ta upp preliminära anmälningar till Säsong 5. Vi hade tänkt att börja om några veckor och kör som vanligt på söndagar. Rejsen skulle börja kl 18 eller 19. Det kommer mer info om hur vi tänkte lägga upp det hela men lite tankar har jag: * Det ska vara en blandning av 4 klasser, GT, GTS, LMP675 och LMP900. Vi börjar med de långsamma klasserna och fortsätter till de snabbare bilarna. * För att ha en chans att slåss om toppplaceringarna så tänkte jag mig att man skulle få kunna räkna bort tre resultat. Detta för att det inte ska bli sån press att man måste vara med varje söndag för att överhuvudtaget ha något i toppstriden att göra. * Vilka banor vi ska köra på återkommer jag till. Skriv gärna vad ni heter och om ni kan tänka er att hosta. Jag kommer att kunna hosta (får snart min nya 10Mbit BBB-lina) men det är inte säkert att jag kan vara med varje söndag. Så därför behöver jag veta vilka fler som kan tänka sig att hosta någon söndag. Det behöver förstås inte vara en 10 Mbit förbindelse för att man ska kunna hosta. Jag har tex hostat för ca 6-8 bilar på min 0,5 Mbit-lina. Vi får dela upp oss på fler servrar om vi blir fler än så. Vi har gjort så förut och det har funkat. _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
|
|
|
anmäler mig...
Nick: Stingray Bil: Corvette C5R lr Saleen S7R pga strulande isp kan jag inte hosta, annars skulle jag hjälpa till (hade 300ms till Stig Fasth och Niklas M när jag provade att hosta..) blandar vi GT & GTS eller kör vi en klass i taget? ska bli skoj )
_________________ //Björn Strömberg BMW Abuser |
|
Nice! Då är vi 7 personer hittils....
NiklasM Kavic MartinS HOOPoo MatsN Stingray StigsRC om vi kör flera klasser samtidigt beror lite på hur många vi blir! Så vi får se! Hoppas att vi blir många. Förra säsongen när vi körde ETCC så var vi ca 25 pers som anmälde sig, men det var ca 6-8 personer som körde regelbundet. _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
|
|
|
|
|
|
|
Jag anmäler mig också, testade spelet precis. Känns väl okay, men inte mer
Antar att jag har blivit lite bortskämd med GTR demot och det vi körde på Anderstorp. Men det kan ju vara kul att köra lite ändå om jag inte har nått annat för mig på söndagar. Kan nog hosta lite om det skulle behövas också, har ju gått bra tidigare. _________________ Christian Waltgård |
|
om teamkompisen från Anderstorp anmäler sig så får ju inte jag vara sämre ...
Kan blir problem om vi racar sent på söndagar. Starttiden för min andra liga är 21.00 så då hoppas jag allt är klart ...
Ska installera modden nu ... hmm ... var det 0.6 som gäller? Laddade ju ner full version av 0.5 för ett tag sen. |
|
Det blir bättre och bättre! Då är vi 13 personer hittils....
NiklasM Kavic MartinS HOOPoo MatsN Stingray StigsRC SchumiKJB TobiasH Stacken CWaltgard Cawwa oveM Cawwa: Kl 21.00 är vi klara!!! v 0.5 är en fullversion, 0.6 är bara en lite patch på ca 700kb som du behöver lägga på. CWaltgard: Ja efter man kör GTR-LANet i Anderstorp så är F1C lite blekt men men... Alla: Ni kan lugna er med att ladda ner banorna...kör med de i spelet så länge. _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
|
|
|
|
![]() |
Racingsimulatorer
|
5357 besök totalt |